Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Εκπαίδευση ΟΕΑ

"Την Κυριακή 08/03/2009, 1700-2000μμ, η ΟΕΑ Αττικής θα πραγματοποιήσει για τα μέλη των ΟΕΑ, την Βασική εκπαίδευση ΟΕΑ. Η εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί στα Γραφεία της ΕΕΡ, Οδός Αχιλλέως 60, 10435 Αθήνα.
Για συμμετοχές μέχρι την Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου στο email ekpai2009(ΠΑΠΑΚΙ) hares.gr ή με sms στο κινητό 6972611087."
Η παραπάνω ανακοίνωση μου ήρθε για κοινοποίηση. Την φωτογραφία την πρόσθεσα εγώ, μην φοβάστε ότι θα σας πετάξουν από ελικόπτερο!!
(ΟΕΑ: Ομάδες Έκτακτης Ανάγκης, απαρτιζόμενες από συνάδελφους ραδιοερασιτέχνες που βοηθούν εθελοντικά σε αντίστοιχες περιπτώσεις, δίνοντας το δικαίωμα σε όλους εμάς να λέμε ότι οι ραδιοερασιτέχνες επιτελούν και κοινωνικό έργο.)

8 σχόλια:

2Μδης είπε...

...τέλος πάντων. Ούτε καρχαρίας υπάρχει!!

sv8gke είπε...

Για τα πιράνχας γιατί δεν λες τίποτα Γιάννη;;;;;

Ασχετο,jgw χτες έκανα και εγώ επαφή μεσω ιπτάμενου αναμεταδότη............ερε γυρίσματα που έχει ο καιρός!!!!Δέχομαι οποιαδήποτε τιμωρία μου επιβληθεί.Για την ιστορία είχα μισό qso με τον sv7nhn και λέω μισό γιατί πήρε λάθος το διακριτικό μου sv3gks με άκουσε και όλα αυτά mobile και εν κινήση!
73 Μιχάλης

Ανώνυμος είπε...

κατι μου ειπε ο γιαννης στην ΕΕΡ προχτες!! στον ΑΟ51 προφανως
αυτο οντως ειναι repeater.
θα χαρώ να τα πούμε στον FO29 ωστε να εχουμε και χρονο για ΝΕΤ
73 sw1jgw

Πες μου σου αρεσε η αισθηση?

Ανώνυμος είπε...

WOW!!
Feed me more stupidity!!
sv3gke opws katalavaineis ayto pou ekanes einai anaksio logou kai kakws to anaferes giati den einai idiaitera aresto! Alitheia pes mas pos itan to doppler effect, to faraday rotation ? Me poso kopo gyrnouses tin antyga gia na katharisoun sta aytia sou oi stathmoi pou tsoulousan pano kato? Ego pisteyo pos den se akouse o sv7 giati ypirxe spatial polarity anamesa se leykada kai thessaloniki. Mipos paratirises kapoio backscatter fainomeno i cross-link me allous sats i iptamena antikeimena ?
Simera mathame pos o AO-51 einai repeater.. Eno o FO-29 inverting transponder! Popo! Ma ti terastia diafora! Anatrixiasame gi akomi mia fora apo deos kai thaymasmo! Eyge! Keep it up!

sv8gke είπε...

Οχι στον iss ήταν,ήμουν mobile και τον έκανα εν κινήση ουτε ντόπλερ όύτε τιποτα άλλο.
Δημήτρη αργότερα να ανοίξει ο καιρός να μπορέσω να βάλω την κεραία στο χωράφι και να ασχοληθώ λιγάκι γιατί είμαι άσχετος με αυτά τα ιπτάμενα διαολικά αντικείμενα.
73 Μιχάλης

Ανώνυμος είπε...

Μην τα ονοματίζεις έτσι θα σε μαλώσω.
Θα ήθελα και εγώ να συμμετέχω στα δορυφορικά σας qso. Προς το παρών σας... ζηλεύω.
Πάνος

Ανώνυμος είπε...

Μιχαλη ωραια. μια καλη περιπτωση ειναι να παρεις και μια arrow η να την φτιαξεις. εχει ενα ωραιο αρθρο ο Αδαμος sv1kga σενα απο τα προηγουμενα sv nea.
sv3gke αυτο που εκανες δεν ηταν αναξιο λογου απλα ηταν δυσκολο. και ο αο51 το τελευταιο καιρο εχει γινει δυσκολος λογω πολλων δυνατων σταθμων.
οποτε σε εναν ssb θα εχει πιο πολυ ενδιαφερον.
73 sw1jgw

Σε ανωνυμους δεν απαντω. καλα θα κανει ο φιλος να μην το συνεχισει γιατι θα χασει το χρονο του.

sv8gke είπε...

Εχεις δίκιο Πάνο θα επανορθώσω.......δεν είναι αντικείμενα,είναι πράγματα!!!
Κάποια στιγμή θα το παλέψω Δημήτρη με τους δορυφόρους,προς το παρόν τρέχουμε με το qrl.
73 Μιχάλης