Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

Χρόνια Καλύτερα!

Τέτοιες μέρες όσο και να μην θέλει κάποιος, η μνήμη των παιδικών χρόνων επιστρέφει. Έλατα, στολίδια, ό Σάντα Κλάους που έγινε Άη Βασίλης και ο Ρούντολφ το ελαφάκι που δεν έγινε ακόμα Γιωργάκης ή Αλέκος γιατί το Ρούντολφ μας φαίνεται οικείο…
Και όμως όλα τα παραπάνω μας φαίνονται ελληνικά και παραδοσιακά. Γνωστός μου έχει πάρει στα παιδιά του παραμύθια με ελαφάκια, και η γυναίκα του θα του μαγειρέψει για το ρεβεγιόν ελάφι με κάστανα! Ωραίο πράγμα, από την μια να τους μιλάει τρυφερά για ελαφάκια, κατσικάκια, προβατάκια, και από την άλλη να τους τα δείχνει στο τσιγκέλι. Και να ήταν μόνο αυτό;
Τι ωραία που ήταν τότε που άκουγες τρίγωνα και κάλαντα και χαριτωμένες φωνούλες. Εμένα μου λες; Για να βγουν τώρα, και θα γίνουν θέμα στα δελτία ειδήσεων. «Τους πήραν με την απειλή μαχαιριού, τα χρήματα από τα κάλαντα…» , «…τα θώπευσε ένας Άη Βασίλης…»
Πάνε οι εποχές που οι πιτσιρικάδες βγάζανε χαρτζιλίκι τέτοιες μέρες. Τώρα πάνε μόνο στους πολύ κοντινούς συγγενείς, άντε και στο γειτονικό σπίτι. Και μόνο αν γνωρίζουν τη γειτονιά γιατί μπορεί δίπλα να κατοικεί κάποιος παιδόφιλος, έμπορος ναρκωτικών, βιαστής! Πάνε οι εποχές που υπήρχε εμπιστοσύνη, ακόμα και στο κατηχητικό να τα στείλεις εμπιστεύεσαι τον παπά;
Παλιά υπήρχε μόνο στη φαντασία ο Αη Βασίλης, τώρα βλέπεις παντού δεκάδες! Επαγγελματίες, με τον φωτογράφο δίπλα και το πόνι για να ανέβουν τα παιδάκια και να χαρούν. Καλά αυτό το πόνι που κολλάει;; Τάρανδους δεν έχει ο «άγιος»; Βέβαια τάρανδους που να βρεις στην Αθήνα… Και να βρεις είναι βέβαιο ότι μετά τις γιορτές θα καταλήξουν στο χασάπη στη Βαρβάκειο. Αλλά και τα πόνυ πως βρέθηκαν; γιατί δεν παίρνουν γαϊδούρια που είναι και πιο τραντίσιοναλ; Είπα γαϊδούρια, και τι θυμήθηκα…
Οι δημοσιογράφοι αυτόν τον καιρό διακατέχονται από έναν παλιμπαιδισμό. Ενώ όλο τον άλλο καιρό μάχονται στις επάλξεις της ενημέρωσης, τέτοιες μέρες κουβαλάνε από κλαρίνα μέχρι καφετζούδες στις διάφορες εκπομπές. Αστρολόγους για να μας πουν το μέλλον, φακίρηδες, θειάδες, γιαγιάδες για να μας περιγράψουν σπάνιες συνταγές: «…έχουμε τη χαρά να φιλοξενούμε την κυρία Τασούλα από τα Ψαχνά Ευβοίας, θα μας μαγειρέψει κοτόπουλο με πατάτες!!!!» φωνές ενθουσιασμού, χειροκροτήματα από τους παρευρισκόμενους… Μα καλά δεν έχετε ξαναφάει κοτόπουλο; Ρινόκερους τρώγατε στο σπίτι σας;;
Υπάρχουν βέβαια και πιο ψαγμένοι: «…ο βραβευμένος σεφ Έντρομος Ταπίνι θα μας φτιάξει τάρανδο (ο τάρανδος που λέγαμε πιο πάνω) με φύκια και σουσάμι κομμένο στα τέσσερα…» Ουάου!
Τέλος ο γνωστός δημοσιογράφος που δεν έχει αφήσει ούφο, Βερμούδες, φαντάσματα, βρουκόλακες κλπ θα κουβαλήσει ειδικούς να μας εξηγήσουν –για πολλοστή φορά- το άστρο της Βηθλεέμ, τους καλικάντζαρους και τους μάγους με τα δώρα…
Και με όλα αυτά θα περάσει στο ντούκου το άδειο πορτοφόλι, οι καινούριοι φόροι, οι απολύσεις, η ανεργία, οι υποσχέσεις, ο νέος δανεισμός… Δανεία του Νότου!!!

Χρόνια Πολλά
(αλλά οφείλουμε να τα κάνουμε και καλύτερα)

38 σχόλια:

SV1EML είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΚΟΙΤΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟΣΑΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΡΑΓΚΟ!!!

sv8gke είπε...

Χρόνια πολλά,και να πραγματοποιηθούν όλες σας οι επιθυμίες.

2Μδης είπε...

Όλες;;;

sv6ied είπε...

Χρόνια πολλά σε όλους ..

73
sw6ied

2Μδης είπε...

Χρόνια πολλά και καλά DX!
73 SV1BJY

sv8gke είπε...

Όλες;;;

ΟΛΕΣ!!!!!!!!!

SW4LRJ/2 είπε...

Χρόνια πολλά σε όλους ..
de
sw4lrj

SV1GRN είπε...

Καλά Χριστούγεννα χρόνια πολλά υγεία για όλους.
73

Ανώνυμος είπε...

μερι κριστμας χοχοχο

Ανώνυμος είπε...

ποια ειναι αυτη η Μαιρη κριστμας?

Ανώνυμος είπε...

Γυναίκα του σάντα κλάους αμόρφωτε.

2Μδης είπε...

Σαν τα κλάους;;;; Τι στο καλό είναι τα κλάους;;

Ανώνυμος είπε...

Ich haben keine idea.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως Achaia Clauss?

SV2HWR είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ DX

Ανώνυμος είπε...

http://www.qslnet.de/member/dd0vf/Beacons.html
KALHSPERA SE OLOUS
GKE GIA DES KAI AYTO!
TO EXEI MESA!
EDO PERNAH 559 TO AKOYSA TO PROI SHMERA KAI FISIKA TO AKOYO SYNEXOS!!!
ME TO SXETIKO QSB!!!
PERNAH KAI STON SV2JL KENTRO POLEOS!!!!
AYTA! NASTE KALA OLOI
POLLA 73
DE SW4LRJ

2Μδης είπε...

Πότε πρόλαβε ε;
Βέβαια είναι απο τον Πάολο η αναφορά και όχι από Γερμανία. Είπα και εγώ, χειμωνιάτικα...
Αύριο θα σας πω και εγώ, γιατί στο σπίτι έχω μόνο ένα δίπολο...
Νίκο πριν την μεταφορά πόσο ερχότανε;;

sv8gke είπε...

Νίκο με έφτιαξες,δεν το είχα υπόψιν μου αυτό το site.Δεν μπόρεσα μόνο να δω ποιός το έχει βάλει.Ελπίζω να φανεί χρήσιμο εργαλείο σε όσους ασχολούνται με τα 2μ.

Ανώνυμος είπε...

Ah ja! Ganz genau! Jawohl!
Τέκνον μου GKE τι επιθυμίες έχεις?
Εξομολογήθηκες ? Είπαμε! να προσέχευστε και να μετανοείτε !
(και λίγα για τους γερμανούς !)

sv8gke είπε...

Δεν μπορώ ρε παιδί να σου εκφράσω από εδώ τις επιθυμίες μου γιατί θα περάσουν από δημοκρατική λογοκρισία!!!
Θα στις πω via google talk!

sv8gke είπε...

Γιάννη ευχάριστα νέα,στο mrx morse code τέλιωσε το free 30ήμερο και δεν κλείδωσε η λειτουργία που μας ενδιαφέρει!!!χο χο χο

2Μδης είπε...

Ρε συ Μιχάλη,
τώρα που αλλάξατε σημείο το ξαναβάλατε στην πρίζα;;
Δεν ακούω τίποτα!

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=jOpr70ClwUg&feature=player_embedded

sv8gke είπε...

Κάνε υπομονή Ιωάννη,εγώ το ακούω 579 μέσα στην πόλη με κεραία κάθετη βραχέων,ενώ πρώτα ήταν στο
Q5.

Ανώνυμος είπε...

KALHSPERA SE OLOYS!
EXTES TO PROI MIXALH EGEINE OLO TO SKHNIKO
ME PROTERGATH TON PAOLO FISHKA!!!
PANTOS APO OSO GNORIZO YPHRXE SYNERGASEIA ME ENAN FILO APO DL-LAND OSO PROLABA NA DO STO CHAT TOY ON4KST!!! ( NAI!! AYTO TO AFORISMENO!!!!!) HI HI HI KAI AYTO GIATI DEN EDOSA POLH SHMASIA EKEINH THN ORA GIATI BAROYSA FSK441!!
GIANNH...... DEN MPORO NA XERO GIA PRIN POS PERNOUSE!!!!GIATI TO AKOYSA MONO MIA FORA!!
PANTOS MEXREI TO KALOKAIRI THA EXEI KATAGRAFH LEPTOMEROS!!!
AYTA!
POLLA 73 SE OLOYS SAS

SW4LRJ

sv8gke είπε...

Νίκο ευχαριστώ για την πληροφόρηση.Εσύ ειδικά είδες από κοντά τι εστί Πάολο!Να τον άκουγες πως έκανε όταν του είπα ότι το έβγαλα στον αέρα!!!

Γιάννη όπως είδες το διακριτικό μου "πέρασε" μέσα από το αφορισμένο τσατ,τι πρέπει να κάνω;μια απλή εξομολόγηση είναι αρκετή;

The road less pedaled είπε...

MRX MORSE CODE ?!! ΚΑΙ CHΑΤ ?!
Τελειώσαμε ! Μην μου ξαναμιλήσεις ποτε! Δεν σε ξέρω-δεν με ξέρεις και όχι μόνο, αλλα θα ενημερώσω και τον δάσκαλο για όλες τις αξιόποινες πράξεις σου! Φτου σου ! Αφορεσμένε, τρισκατάρατε !
Και επαναλαμβάνω, λίγα για τους Γερμανούς, διότι ως γνωστόν "οι Γερμανοί είναι φίλοι μας"

sv8gke είπε...

morse runner kai mrx είναι για να σε κάνουν καλύτερο και να μην ασχοληθεις ποτέ με το τρισκατάρατο jt ρε κορίτσι,άρα θα χαρεί ο δάσκαλος!!!
Οσο για το τσατ εγώ περίμενω την τιμωρία μου από τον πάτερ 2μδη!

ΧΑΙΡΟΜΑΙ που είναι πολύ φίλοι μας οι γερμανοί!!!

The road less pedaled είπε...

(προφανώς είπα κοτσάνα !)
χμμμμμ ! Μάλιστα ! (τώρα λέω να κάνω τον γερμανό ! ho ho ho !)

Εγώ πάντως θα σε δώσω στεγνά στον δάσκαλο, δεν γλυτώνεις !
Επίσης περιμένω να δω με πολύ ενδιαφέρον τις αντιδράσεις του παπα-2μδη (παπα-2μδης ! Ένα όνομα-αντίφαση !)

Εξαφανίστηκα για λίγο κι έχω χάσει επεισόδια. Τι είναι αυτό το MRX ? Τι παραπάνω/διαφορετικό έχει από τα άλλα προγράμματα ?

Επίσης έχω και μια άλλη παντελώς άσχετη-με-τα-ραδιοερασιτεχνικά-ερώτηση, θα στην θέσω αργότερα όμως για να μην χαλάσω το νήμα.

Τι κάνει ο μου-Πάολό-μου ?

2Μδης είπε...

Την ευλογία μου!

sv8gke είπε...

Το mrx έχει την δυνατότητα μέσω σειριακής θύρας να συνδέσεις στο κομπιούτερ σου απευθείας το κλειδί,να στέλνεις cw και να σου δείχνει αν έστειλες παπάδες η αυτό που έπρεπε.Το έψαξα και το βρήκα γιατί ενώ για την λήψη υπάρχουν δεκάδες προγράμματα που μας έχουν βοηθήσει όλους,στην εκπομπή δεν είχα κάτι αντίστοιχο.Είναι πολύ καλό και με έχει βοηθήσει αρκετά.

Αν σήκωνες και εκείνο το ρημάδι το τελέφωνο θα μου την έκανες εκεί την άσχετη ερώτηση,τώρα γράφτην εδώ!

Ο μου-σου Πάολο μου-σου είναι μια χαρά,χτες τα είπαμε στο τηλ,τον εκτέλεσα όπως πάντα με τα περίφημα αγγλικά μου.

The road less pedaled είπε...

Ωωωωω!!
Πολύ ενδιαφέρον! Θέλω κι εγώ !
Μιχάλη αν δεν σου είναι πολύς κόπος, στείλε μου κάποια στιγμή μια φωτο απο το setup με το κλειδί-Η/Υ. Δηλαδή από μια σειριακή θύρα βγάζεις ένα καρφάκι 3,5mm για το κλειδί ?

Ερώτηση: Τι κλειδί δέχεται ? Straight ή παίρνει και ιαμβικό ?

Το τηλέφωνο το ξέχασα στην φιλενάδα μου, δεν ξέρω πόσες φορές πήρες, αν επιμένεις, μπορεί και να το σηκώσει! (ραδιοερασιτέχνισσα δεν είναι πάντως !)

2Μδης είπε...

Παίρνει και ιαμβικό, εννοείται!
(Το έβαλα στον ίσιο δρόμο όπως βλέπεις...)

The road less pedaled είπε...

Ναι.. μετά κόπων και βασάνων, αν και δεν με πολυ-πείθει.. είναι πολύ επιρρεπής !

Εκτός από το ότι είναι επιρρεπής, μαθαίνω πως γενικά όλες οι cw-προπονήσεις γίνονται εν κρυπτώ μεταξύ τους ! Χαμός !

Μιχάλη η άσχετη ερώτηση έχει να κάνει με το τι έγινε με εκείνον τον αγιογράφο στο Κιλκίς που είχε ζωγραφίσει -ανάμεσα στα άλλα- μέσα στην εκκλησία τον Λένιν, τον Μακρυγιάννη, τον ζωδιακό κύκλο ενώ τον βασιλικό τον ζωγράφισε φυτεμένο σε τενεκέ λάδι γνωστής ελαιουργίας κλπ. Αν βρω λινκ θα το ποστάρω.
Αναρωτιέμαι τι έγινε με εκείνη την ιστορία..
(Γιάννη, ξέρω είναι άσχετο με το νήμα.. αλλά θέλω να μάθω !)

sv8gke είπε...

1.Θα πρέπει ο Γιάννης να ετοιμάσει μια ανάρτηση σχετικά με το θέμα,φωτό-περιγραφή κλπ,είναι πολύ απλό.
2.Σχετικά με τον "αγιογράφο" δεν ξέρω κάτι εκτός από την τηλεόραση που είχα δει κάτι σχετικό πριν κανα-2 χρόνια.Δικαίωμα στον αυτοεξευτελισμό έχουν όλοι όπως λέει και κάποιος φίλος μου,αγιγράφοι και παπάδες μαζί που τα δέχονται.
3.Τι ελπίδες έχω αν ...επιμείνω στο τηλ?

The road less pedaled είπε...

1. Να μην λησμονήσει να βάλει κι αυτό τιμής ένεκεν http://sites.google.com/site/oh6dccw/refrigeratorcwkey
(κοιτάξτε το βίντεο, τα σπάει !!)

3. Επέμεινε εσύ, θα πω μια καλή κουβέντα κι εγώ.. (και μετά θα έχουμε και beacon στα Σέρρας !)

Ερώτηση: Έχω ένα μικρό netbook, το οποίο ΔΕΝ έχει σειριακή θύρα. Μπορώ να χρησιμοποιήσω το εν λόγω software με adaptor USB-serial ?

2Μδης είπε...

Αυτό ακριβώς έχω κάνει εγώ. Με αντάπτορα από usb σε σειριακή.
Θα κάνω ακριβή περιγραφή κάποια στιγμή, με φωτογραφίες... (Με το νέο έτος!)

Για τον "ταλαντούχο" αγιογράφο δεν υπάρχει πρόβλημα. Τον θυμάμαι, πλάκα είχε!

Ανώνυμος είπε...

Το ελάφι με καστανα είναι παράξενο; Εδω έχουμε διαβάσει για σκύλο με μπάμιες.
Χρόνια Πολλά!