Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

bpsk Qso party on 2M...

"Είναι προχωρημένη η ώρα και το summer bpsk qso party στα 2M βαίνει προς το τέλος του. Ναι ναι αυτό το μπιρι-μπιρι που ακούτε! Για εμάς ήταν κάτι που έλειπε ιδίως από τα 2μ. (και από τα 70εκ. λείπει αλλά για αυτό δεν είναι του... παρόντος).
Ευχαριστούμε όλους που συμμετείχαν και μας έδωσαν την χαρά των qso και μάλιστα σε συχνότητα και mode που ειδικά στη χώρα μας είναι σπάνιο. Να είναι σίγουροι πως σύντομα θα ζητήσουμε τις κάρτες τους!
Εδώ και λίγο καιρό σκεφτόμασταν τη διοργάνωση αυτού του πάρτι. Σκοπός μας πέρα από την ευχαρίστηση που προσφέρει το χόμπι ήταν: να συνομιλήσουμε ψηφιακά, να γνωριστούμε και με άλλους συναδέλφους που τους αρέσει το bpsk31 και φυσικά να δούμε στην πράξη τις... αδυναμίες μας! Μας δόθηκε ευκαιρία να ελέγξουμε τα σήματα μας, να δούμε αν σπλατάρουμε ή όχι και γενικά η οργάνωση αυτή αποτέλεσε μία αφετηρία για να μάθουμε περισσότερα πράγματα. Σε αυτό βοήθησε με τη συμμετοχή του και ο αγαπητός φίλος 8GXC/1 (κατά κόσμο γνωστός ως digital ενώ στο... ληξιαρχείο τον ξέρουνε μόνο ως Γιώργο) με τη συμμετοχή, τη βοήθεια και τις προτάσεις του.
Νομίζω καταφέραμε τον αρχικό μας σκοπό και αυτό μας κάνει να σκεφτόμαστε τα επόμενα βήματα και να επανέλθουμε δριμύτεροι! Μιχάλη 3GKE όσο λιβάνι και να χρησιμοποίησες δεν γλιτώνεις...
Όσοι για πρόγραμμα ψηφιακών χρησιμοποιούν το DM-780 ας ενεργοποιήσουν την επιλογή pskreporter, η οποία σου δείχνει πάνω σε ένα χάρτη, όλους τους συναδέλφους που βλέπουν της κλήσεις σου στην οθόνη τους, άσχετα να σε καλέσουν ή όχι! Έτσι έχεις ένα εργαλείο, για να βλέπουμε άμεσα μέχρι που φθάνει το σήμα μας.

Στα ψηφιακά το ζητούμενο είναι να έχουμε και ένα καθαρό σήμα που δεν σπλαταρει...
Για να επιτευχθούν βέβαια όλα αυτά χρειάζονται διάβασμα, πειραματισμός και πολλές δοκιμές! Όλα αυτά είναι και η πεμπτουσία του χόμπι.
73 SV1GRN "


Ευχαριστώ τον Πάνο για την ενημέρωση,
Στην πράξη δεν έχω πλήρη εικόνα για τις συμμετοχές. Οι ετοιμασίες για το SY8VHF είναι εντατικες και μου αφαιρούν χρόνο γενικότερα. Όταν είδα όμως τα στατιστικά του ιστολογίου κατάλαβα ότι το ενδιαφέρον για την εκδήλωση ήταν ζωηρό, με εισόδους στην σχετική ανάρτηση από όλη την Ελλάδα. Αυτό ίσως δείχνει ότι πρέπει να επαναληφθεί κάποια στιγμή και να αναδειχθεί δεόντως από όσους μπορούμε να το προβάλλουμε... 2Μδης

14 σχόλια:

sv8gke είπε...

......Στα ψηφιακά το ζητούμενο είναι να έχουμε και ένα καθαρό σήμα που δεν σπλαταρει......

Στην αρχή της ρ/ε καριέρας μου ασχολήθηκα με psk31 στα hf.Οι πρώτες συμβουλές που μου έδωσαν οι αρχαιότεροι για να πετύχω ένα καθαρό σήμα ήταν να προσέχω να μην ..........μου διεγείρεται το όργανο καθόλου!!!!Όπως ήταν φυσικό δεν το δέχτηκα και τα παράτησα τα ψηφιακά.Μετά από αρκετό καιρό διαπίστωσα ότι εννούσαν το όργανο μέτρησης του ALC........ήταν όμως αργά!

Ανώνυμος είπε...

εμενα καποιος μου ειπε να μου διεγειρεται μεχρι τα μισα...
σπλαταριζα και το διορθωσα :P

SV1GRN είπε...

Σοφή η συμβουλή των αρχαιότερων επειδή άρχησες πολύ νέος. Ενώ εγώ που πήρα άδεια πριν λίγα χρόνια και δεν μου είπαν κάτι παρόμοιο τί να κάνω; Να παρεξηγηθώ; hihi

SW1NJX είπε...

Χωρίς να έχω δυνατότητα εκπομπης (δεν εχω το απαιτούμενο interface), αποκωδικοποίησα τους παρακατω συνάδελφους:
SV8GXC/1/QRP
SW1EIX
SW1KWA
SV1GRN
SW1KWG
SW1NJW

2Μδης είπε...

Εγώ δεν έχω καταλάβει αυτό που λέει ο Πάνος στην ανάρτηση, ότι μπορεί με το συγκεκριμενο πρόγραμμα να βλέπει ποιοι ακούνε (βλέπουν τις κλήσεις)
Αν εγώ χρησιμοποιώ ένα δέκτη και αποκωδικοποιώ με τον υπολογιστή, πως θα με δει αφού δεν εκπέμπω;;
Τον συνάδελφο που γράφει πιο πάνω ότι μόνο άκουγε, ήταν δυνατόν να τον δει κάποιος με το εν λόγω πρόγραμμα;
Απορώ και ξύνομαι!

Ανώνυμος είπε...

To pskreporter einai option tou DM780 to opoio kanei to pc na stelnei aytomata "anafores lhpshs". en olighs oti callsign apokodeikopoihtai sto waterfall kai einai mesa se cq macro meta apo merikes epanalhpseis 8ewreitai oti einai valid call kai den einai proion 8oryvou..opote to DM-780 spotarei se ena site ta calls pou exei kanei decode kai bazei ws spotter to callsign tou xrhsth pou to "klebei" apo ta personal data poy einai perasmena mesa sto programma... etsi an kaneis psk giannh kai to pc mou apokwdikopoihsei ta cq sou..tote 8a kanei aytomata spotarisma me to diakritiko mou kai 8a fenetai sto internet oti se elaba...egw bebaia an exw paei toualeta ekeinh thn stigmh enw spotarei to pc...den 8a exw parei prefa tipota

73
sv8gxc

2Μδης είπε...

Χμμμμμμ...

sv8gke είπε...

ωχωχωχχχχχχχ

SV1GRN είπε...

Καλημέρα σε όλους.
η απάντηση στο Γιώργο είναι: Να μην πηγαίνεις τουαλέτα κατά την διάρκεια των psk party! Είδες ποτέ πχ. τον αγαπητό συνάδλεφο από τον Πειραιά κατά τη διάρκεια των contest να σηκώνεται απ'την καρέκλα του;
Βρες άλλη λύση.
73

Ανώνυμος είπε...

THN EXW BREI & APOTELEI PLEON ANAPOSPASTO KOMMATI TOU SHACK MOU

http://www.orthoshop.com.gr/images/karekla-toualeta_3297_L.jpg

73
SV8GXC

sv1epn είπε...

καλησπερα και απο μενα σε ολη την παρεα ...αν και δεν εκανα πολλες επαφες την ημερα του psk party των 2m ....ομολογω οτι το χαρηκα ...

Ανώνυμος είπε...

Μπαίνουν και από τουρκία;

2Μδης είπε...

Μάλλον...
Είναι να μη σου βγει το όνομα!

SV1OAA είπε...

Εγώ ήμουν απο Τουρκία.