Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Opengov και πράσινα άλογα...

Τέθηκε σε δημόσιο διάλογο από σήμερα, ο νέος κανονισμός λειτουργίας ερασιτεχνικών σταθμών ασυρμάτου.
http://www.opengov.gr/yme/?p=348
Στην παραπάνω διεύθυνση μπορείτε να δείτε τι προτείνουν και να σχολιάστε ανάλογα.

Βεβαίως θα πρέπει να πω, ότι το «opengov» μοντέλο της κυβέρνησης, εμένα δεν μου εμπνέει καμία εμπιστοσύνη! Πιστεύω ότι είναι ο δημοκρατικός μανδύας για να περάσουν ότι έχουν προαποφασίσει. Άλλωστε είδαμε πόσο υπολόγισαν τις διαμαρτυρίες των εργαζομένων… Πόσο συζήτησαν με τις κοινωνικές ομάδες πριν τους κάνουν οικονομική αφαίμαξη. Μην ξεχάσουμε βεβαίως ότι πήραν πίσω όσα έλεγαν για την φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας της Εκκλησίας χωρίς να χρειαστεί να βγουν οι παπάδες στους δρόμους!!! Εκεί βρήκαν τρόπο συνεννόησης…
Και περιμένουμε να ακούσουν εμάς;;;

83 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλά έχουν σαλτάρει τα παλικάρια που θέλουν και παράβολο για την έκδοση ειδικού διακριτικού κλήσεως . βρε δεν πάτε να πνιγείτε όλοι σας !!!! (άρθρο 12 παράγραφος 6)

2Μδης είπε...

Δεν κατάλαβα! Και την πράσινη ανάπτυξη ποιος θα την πληρώσει φίλε μου; Το ΔΝΤ;
Πλήρωσε σε παρακαλώ πολύ το ειδικό διακριτικό, και να είσαι ευχαριστημένος που δεν σου φορολογούμε και την χρήση ασυρμάτου! (Για την ώρα....)

SV2HWR είπε...

αυτο ισχει? η θα...??
παντος ειναι πολυ λαθος γιατι επιτρεπουν στους sw να βγουν στα hf αλλα OXI στο cw!!!

2Μδης είπε...

ΧαΧα! Έχει και αστεία μέσα ο νέος κανονισμός: "Ειδικά για την πραγματοποίηση ραδιοερασιτεχνικών επικοινωνιών από το Άγιο Όρος, μπορεί να εγκρίνεται από την Κεντρική Υπηρεσία του ΥΥΜΔ ειδικό διακριτικό κλήσεως για όλους τους ενδιαφερομένους ραδιοερασιτέχνες ύστερα όμως από γραπτή συναίνεση της Ιερής Επιστασίας του Αγίου Όρους"

Άλλη μια αρμοδιότητα για τον Εφραίμ και τις υπεράκτιες εταιρίες!

sv8gke είπε...

Δηλαδή πάει το cw??? έγινε sk???
Ωρε μάνα μου να δεις πανελλαδικό στα 10 μέτρα!!!

takis perreas είπε...

Συζητώντας και σχολιάζοντας την "Διαβούλευση" με μια φίλη η οποία εργάζεται στην Κοινωνία Της Πληροφορικής, μας συνέστησε να μην χειριζόμαστε το εκάστοτε θέμα σαν μπλόγκιοι σχολιαστές που λένε τον πόνο τους αλλά να κάνουμε συγκεκριμένες προτάσεις!
Το πρώτο λάθος είναι η αναγραφή, από το OPENGOV της λέξης "σχόλια"!
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, πρέπει να ζητούν να κάνουμε!
Τον "νέο κανονισμό" σε γενικές γραμμές τον "σχολιάζω" σαν κακό!
Το ζητούμενο είναι, τι ΠΡΟΤΑΣΗ μπορώ να κάνω για να τον βελτιώσω (ή τουλάχιστον να έχω την ψευδαίσθηση ότι προσπάθησα)!
Ο Ραδιοερασιτεχνισμός στην Ελλάδα είναι ένα ΜΠ…άχαλο από μόνος του!
Δεν έχω διαβάσει ακόμα με την πλήρη προσοχή τον «νέο κανονισμό» αλλά, πόσο χειρότερα μπορεί να κάνει τα πράγματα???!!!
Λέτε να καταφέρουμε να πάρουμε τα πρωτεία από τους Ιταλούς?

2Μδης είπε...

Τάκη από όσο διάβασα, ένα συμπέρασμα έβγαλα:
Δεν λύνει κανένα πρόβλημα ενώ δημιουργεί πολλά καινούρια!

Και εγώ είμαι της άποψης να γίνουν προτάσεις αρμοδίως. Από εδώ απλώς σχολιάζουμε!

Ανώνυμος είπε...

εσυ να παρακαλας να μας επιτραπει η προσβαση στα hf και αστα αυτα.
εξαλου χειροτεροι απτο μαεστρο και το μιλτο αποκλειεται να ειμαστε

2Μδης είπε...

Συμφωνώ!

Ανώνυμος είπε...

Στα hf το αναφέρει, μόνο που απαγορεύει την κατηγορία 2 να χρησιμοποιεί CW! (άρθρο 6 παρ. 1.2).
Κάτι ευχάριστο: αναφέρει συχνότερα το bandplan. Λέτε να το συμπεριλάβει;
6146

SW1NJX είπε...

Χαρές οι μαγαζάτορες! Ευτυχώς που πήρα βραχέο (εκ του βραχέου) απο το hamfest.

2Μδης είπε...

Εσύ Χρήστο, από ότι είδα στο κλάστερ, μπήκες στον σωστό δρόμο. Άστα τα βραχέα για τους άλλους!

SW1NJX είπε...

Γιάννη, χρειάζονται και τα βραχέα για το χειμώνα.

F/SV1NZX είπε...

Χρηστο, υπαρχουν και τα 6Μ :)

sv8gke είπε...

Εσύ Γάλλε άμα δεν σπάσεις το ιντερφέις και δεν κάψεις την κάρτα ήχου να μην τολμήσεις να γυρίσεις στην Ελλάδα......ΑΚΟΥΣ????

SW1NJX είπε...

@ SV1NZX , συμφωνώ . Η επόμενη κίνησή μου...

2Μδης είπε...

Kαι αν νομίζατε ότι ανεβήκατε κρυφά και βάλατε ένα παλιοδίπολο να μιλάτε, διαβάστε τι προβλέπει ο νέος κανονισμός:

"...Κάθε κάτοχος κατασκευής κεραίας υποχρεούται να έχει διαρκώς
αναρτημένη κοντά στη βάση της ευανάγνωστη ανεξίτηλη πινακίδα, στην
οποία θα αναγράφονται τα στοιχεία του κατόχου συμπεριλαμβανομένου και του διακριτικού κλήσης του..."

Ανώνυμος είπε...

Αυτό με την πινακίδα δεν είναι κακό. Επιπλέον προτείνω να αναγράφονται και τα στοιχεία του νόμου βάσει του οποίου τοποθετείται η πινακίδα (και η κεραία... ).
6146

Ανώνυμος είπε...

αυτό με την πινακίδα ισχυε και πριν
δεν ειναι καινούργιο

Ανώνυμος είπε...

Έχει καταφέρει κάποιος να δει σχόλια στον νέο κανονισμό; Ενώ είναι 2η μέρα δείχνει 0 σχόλια. Τα κρατάνε για έγκριση μήπως;

Ανώνυμος είπε...

έκανες κάποιο σχόλιο ? και δεν το έβαλαν ? η περιμένεις να δεις τα σχόλια τω αλλων ? γιατι και οι αλλοι το ιδιο κάνουν ....ηι ηι ηι..

Ανώνυμος είπε...

Οχι του Σταμάτη (EML) περίμενα να δω. Γράφει ότι έστειλε.

Ανώνυμος είπε...

Τα σχόλια παιδιά δημοσιεύονται μετά από ανάγνωση και έγκριση. Αλλοιώς στις διαβουλεύσεις θα έγραφε ο καθένας ότι ήθελε. Υπομονή.
73

F/SV1NZX είπε...

Θα'χε πλακα παντως αν ηταν unmoderated :) (Εδω, φιλε Χρηστο, που ειμαι, δεν επιτρεπεται τα 6Μ, μονο στο 3Α, και η κεραια χαθηκε απο τη μεταφορικη... μα%#$@)

Μου θυμίζει τις πινακιδες που αναρτουνται σε κατι οικοπεδα στην επαρχεια :) αν βρειτε και τρυπες απο 9-βολα, μην ανησυχειτε.. θα ειναι απο κανενα γαμο ;)

@ GKE, δυστυχως, μαλλον θα σπασουν τα νευρα μου πρωτα, πριν το ιντερφεις. Εξαλλου εχεις τον ΟΑΑ να πεταει φωτιες πλεον :)

Ανώνυμος είπε...

http://www.opengov.gr/yme/?feed=comments-rss2&cat=11
μπορείτε να διαβασετε τα μέχρι τώρα σχόλια (χρειάζεται να εγγραφείτε πρώτα).
6146

2Μδης είπε...

Ναι είδα τα πρώτα σχόλια και είναι πράγματι σε ένα καλό επίπεδο.
Αν τελικά η μοναδική διαφορά μεταξύ των δύο κατηγοριών είναι η γνώση ή μη του κώδικα, καλύτερα να γίνουν όλοι sv.

2Μδης είπε...

Σαββάτο σήμερα, και έριξα μια ματιά πάλι στα σχόλια του νέου κανονισμού...

Μου έκανε εντύπωση η θέση του Γιάννη SV9OFO σχετικά με τις κεραίες.

Ξέρω ότι πολλοί συνάδελφοι αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα με αυτό το θέμα: Περίεργοι διαχειριστές, καχύποπτοι γείτονες, στριμένοι συνιδιοκτήτες στηρίζουν τις αντιρρήσεις τους πάνω στον κανονισμό της πολυκατοικίας. Βγαίνουν δυο τρεις συνάδελφοι να ζητήσουν μια επιπλέον κατοχύρωση μπας και βάλουν μια κεραιούλα.... και βγαίνει ο SV9OFO και λέει "αφήστε το δεν χρειάζεται, φτάνει η υπάρχουσα νομοθεσία"!!!!
Τον.... ή δεν τον....;;;
Κάτσε ρε Γιάννη στην άκρη! Δεν θα σε πούμε μουγκό αμα δεν γράψεις την γνώμη σου... Όλα πια τα ξέρεις και έχεις γνώμη για όλα; ακόμα και για το τι τραβάνε στις μεγαλουπόλεις οι συνάδελφοι σου;;;
Σου είπε κάποιος ραδιοερασιτέχνης ότι έδειξε την άδεια του και τον άφησαν να βάλει κεραία;

2Μδης είπε...

Όσοι βιάζονται να πουν τη γνώμη τους σαν τον Γιάννη τον SV9OFO, χωρίς να ξέρουν τι αντιμετωπίζουν άλλοι συνάδελφοι σχετικά με τις κεραίες τους, ας ρίξουν μια ματιά εδώ:

http://sv7lnk-sv7los.blogspot.com/2010/04/blog-post.html

Γιάννη SV9OFO (μεταξύ μας!)πιστεύω ότι θα πρέπει να πας και να αποσύρεις το συγκεκριμένο σχόλιο από την διαβούλευση. Δίνεις στήριγμα σε φαινόμενα σαν αυτά που περιγράφουν οι δυο συνάδελφοι στο ιστολόγιο τους. Και φαίνεται καθαρά ότι τέτοια δεν γίνονται μόνο στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα, αλλά παντού!
Όσο νωρίτερα λοιπόν το αποσύρεις τόσο καλύτερα!

The one with no shadow είπε...

"και βγαίνει ο SV9OFO και λέει "αφήστε το δεν χρειάζεται, φτάνει η υπάρχουσα νομοθεσία"!!!!"


Μα τι λές βρε Γιάννη, πάλι ο'τι να ναι λες? Αυτό, που το ειδες γραμμένο?

Να ξέρετε οτι δεν μπορουμε να ζητάμε ο'τι μας καπνίσει, και οτι δύσκολα μπαίνουν στον νόμο θέματα αρμοδιότητας άλλων υπουργείων. Και αυτό διότι απαιτείται πλέον διυπουργική επιτροπή για τον ελεγχο .

Το να καταργείς συμφωνίες ιδιωτών με νόμο, αντίκειται σε πολλά κατοχυρωμένα δικαιώματα τρίτων.

Συμφωνώ οτι ειναι επιτακτική η ανάγκη να συμπεριληφθεί, αλλά πρέπει να γίνει σωστα και συννομα με τις λοιπές διατάξεις που ισχυουν. Δεν γίνεται δηλαδή να εχω σπιτι εναν νοικάρη και να μου στήσει στην ταράτσα εναν 14μετρο ιστό με μια 5 element Quad στους 14 επειδή εχει την αδεια ραδιοερασιτέχνη!


Απο την άλλη, αυτό που αιτήται ήδη στον διάλογο με τα καταστατικά των πολυκατοικιών καλύπτει μόνο την μία πλευρά του νομίσματος.

Η άλλη πλευρά, λέει οτι σε ΙΔΙΟΚΤΗΤΟ σπίτι 3ώροφο, μπορει ευκολα να δεχθεις καταγγελίες για ο'τι μπορει να φανταστείς, απο ραδιοπειρατεια μεχρι κινητή τηλεφωνία, πολεοδομικές παραβάσεις και... ραδιενέργεια, οπότε ειναι δύσκολο να κωδικοποιείσεις σε μια φράση κάτι που με τον ορισμό της σε νόμο να καλύπτει όλες τις πιθανές περιπτώσεις.

Εχω ήδη δημοσιευσει μια κωδικοποιηση στον διάλογο που η ενεργοποίησή της σαν νόμος θα ηταν ικανή σε κάθε περίπτωση να καλύψει εναν ραδιοερασιτέχνη για τις κεραίες του στην ταράτσα.


Οσο για την κλήση την οποια αναφέρεις, μια απλή επίδειξη του

http://www.hag.gr/div/images/hag_docs/Radio_Poleodomia.pdf

αρκεί.

Το να σε καλεί ο εισαγγελέας προκειμένου να αποδειξεις την νομιμότητά σου, δεν ειναι τίποτε φρικτό. Το πρόβλημα ειναι να μην εχεις τα εργαλεία να την αποδείξεις. απαξ και εχεις τα εργαλεία, όλα καλά.

εδω, εβαλαν πρόστιμα σε συναδελφο για 3 παραβάσεις, πραγματικές παραβάσεις, και εβαλαν και την κεραία μεσα, και αρκει η κεραία που μπήκε λανθασμένα στο πρόστιμο, για να ακυρωθεί όλη η απόφαση και να χρήζει επαναδιατύπωσης!


Αν όντως θέλετε να βγουμε κερδισμένοι, μην απαξιώνετε τον διάλογο και ελάτε να συμμετέχετε.

The one with no shadow είπε...

Δείτε ΑΥΤΟ το κειμενο και ασχοληθείτε με ΑΥΤΟ, καλύτερα.

--------------------
Θα ητο ευχής εργο το να προστεθεί στο αρθρο κείμενο αντίστοιχο με την φράση

«Για την λειτουργία των σταθμών της υπηρεσίας ραδιοερασιτέχνη για την υποστήριξη εκτάκτων αναγκών, σύμφωνα με το αρθρο 18 του παρόντος, και κατ’ εξαίρεση των σχετικών διατάξεων που διέπουν τις συμβάσεις ανάμεσα σε ιδιώτες, ρητά επιτρέπεται από τον κάτοχο άδειας ραδιοερασιτέχνη σε ισχύ, η τοποθέτηση μίας ή περισσότερων κεραιών ικανών να καλύψουν τις σχετικές τηλεπικοινωνιακές ανάγκες, επι της δηλωθείσας κατα την έκδοση της άδειας θέσης του σταθμου. Οι κεραίες θα πρέπει να τυγχάνουν εξαίρεσης απο τα πεδία εφαρμογής του Ν.2801/2000 οπως αυτές ορίζονται σε αυτόν ή τις τυχουσες τροποποιήσεις του.»

------------------------

>ΔΙΝΕΙ εναν ΛΟΓΟ για τον οποιο θα ΠΡΕΠΕΙ οι ραδιοερασιτέχνες να εχουν κεραίες στην ταράτσα τους, (αθρο 18 του παρόντος - έκτακτες ανάγκες)

>ΕΞΑΙΡΕΙ τα ιδιωτικά συμφωνητικά θετοντας τον νόμο υπεράνω αυτών

>ΑΝΑΦΕΡΕΙ την ΘΕΣΗ που αναγράφεται στην ΑΔΕΙΑ, ΟΠΟΥ κι αν ειναι αυτή, σε ενοικιασμένο ή ιδιόκτητο μέρος,

>ΜΙΑ (ή περισσότερες) κεραίες..... ουδέν σχόλιο

>Θετει τον 2810 και τις εξαιρέσεις του. Εχετε ποτέ σκεφτεί τι σημαινουν αυτές οι εξαιρέσεις? Ξέρετε τι μπορείτε να κάνετε τηρώντας τις? Τον Υμηττό μπορειτε να περάσετε σε υψος....


ΕΤΣΙ κωδικοποιουνται οι νόμοι, και ΕΤΣΙ διατυπώνονται οι προτάσεις. Με λίγα λόγια, αυτο το κείμενο ειναι ενα δυνατό εργαλείο για κάθε αναγκη τοποθέτησης κεραίας σε ταράτσα.

Θέλετε να περάσει και να αποστομώνει τον κάθε περίεργο, καθως η αναφορά στον 2801 κόβει κάθε απαίτηση για ΕΕΑΕ πολεοδομίες και τα λοιπά, ενω η κατάργηση των συμφωνιών των ιδιωτών υπερ του νόμου δίνει την δυνατότητα τοποθέτησης κεραίας οπουδήποτε?

The one with no shadow είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
The one with no shadow είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
The one with no shadow είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
The one with no shadow είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
The one with no shadow είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
The one with no shadow είπε...

ε ρε και τα εχει παιξει ο blogger σήμερα... απο την μιά δεν μου εδειχνε οτι εκανε την δημοσιευση, απο την άλλη την πόσταρε, μεχρι που το δημοσιευσαμε 30 φορές. Σόρυ, εσβησα τα περισσέυματα...

Ανώνυμος είπε...

" Θα πώ στους αγαπητους συνάδελφουν Σταμάτη και Παναγιώτη οτι ΗΔΗ ισχύει το οτι οι νόμοι του κράτους υπερισχύουν των ιδιωτικών συμφωνητικών, οπότε ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΔΕΝ ΧΡΗΖΕΙ παρουσίας στον νόμο.
Ειναι σαν να ζητάμε να συμπεριληφθει στον νόμο η σαφης διατύπωση του πολιτευματος της Ελλάδας… hihi."

sv9ofo@ το παραπάνω το έχεις γραψει σε απάντηση στους δυο συναδέλφους που ζητούν τη διευκρίνηση.

The one with no shadow είπε...

ε τότε να βάλω την γάτα μου να κλαίει.

Απο οσα εγραψα πιό πάνω, εμμένετε στην αρχική σας άποψη, φίλε ανώνυμε. Ισως επειδή σας αποστόμωσα επαρκώς και δεν σας εμεινε τίποτε περαιτέρω. Ισως και να μην σας κάλυψα. Δεν πειράζει όμως. Καλύπτω πολλους περισσότερους ετσι.



Αν δεν σας αρέσει μια πρόταση που εκανα εκεί, μπορειτε να την σχολιάσετε ΕΚΕΙ, μπορείτε και να απαντήσετε ΕΚΕΙ, και μπορείτε και να επικροτήσετε ή να αποδοκίμάσετε ΕΚΕΙ το κείμενό μου ΑΥΤΟ ή το ΑΛΛΟ που ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΑ, αφου ΔΕΝ εχω την δυνατότητα να αποσύρω κάτι, ΠΑΡΕΘΕΣΑ.

Ιδου η Ρόδος.

Απο τόσα και τόσα πράγματα που εχω γράψει, μονο αυτο σχολιάσατε. Δεν ειδα άλλη αντίδρασή σας. Μάλλον άλλα γραπτά μας πειράξανε, αλλά για να μην αποκαλυφθουμε, στοχευσαμε παραδίπλα, μα και πάλι κρέας θα πετύχουμε. Δεν πειράζει, για πόσο ακόμα άλλωστε;



Περιμένω απο Δευτέρα την ενεργό συμμετοχή σας στον διάλογο. Και φυσικά, δεν υπάρχει λόγος να ξανααπαντήσω σε οτιδηποτε εδω για το θέμα. Θα συνεχίσω εκεί οπου ισως και να χει μια κάποια σημασία. Θα χαρώ πολύ να σας δώ εκει.

73.

The one with no shadow είπε...

και στην τελική, εγω εχω δικαιώσει με την έρευνά μου και τις καταθέσεις μου στο δικαστήριο για τέτοια και παρόμοια θέματα. Εσεις, εχετε να καταθέσετε παρόμοια εμπειρία, που να μην κατάληξε σε πανωλεθρία? Οχι, φαντάζομαι, αφου επιμελώς αποτυγχάνετε να επιτύχετε με θεμιτό τρόπο την εγκατάσταση και παραμονή κεραιών κάπου. Αρα, αν λειπουν σε ΕΣΑΣ τα κατάλληλα εργαλεια, μάλλον περισσότερη ερευνα και μελέτη χρειάζεστε, και όχι τροποποιηση του νόμου ωστε να καταπατά ενίοτε δικαιώματα ιδιοκτητών.

Απο την άλλη, ισως και αυτό ακριβώς να φταίει. Εγκαθιστώ κεραιοσυστήματα λήψης και εκπομπής επι 20ετία σε οικίες. Ποτέ μου δεν εχω ξηλώσει κεραία επειδή φώναζε ο οποιοσδήποτε. ΠΟΤΕ. Ακόμα και ραδιοεκπομπής με τις παλαι ποτε "νομαρχιακές άδειες" με ισχύ FM εκπομπής 500W συνεχώς μεσα στα σπίτια, ουδεποτε συνάντησα πρόβλημα με κανέναν. Ισως να ειχε να κάνει με τον τρόπο μου, που αγκαλιάζω φιλικά τον άλλο και του τα εξηγώ και τον κάνω φίλο, αντί να του πω "Α.Γ. ρε, εχω άδεια και κάνω ο'τι γουστάρω". Ισως να πετυγχαινω πολλά με αυτό. αν κάποιος απο κει και πέρα κουνηθει, η παλέττα των νομικών επιχειρημάτων μου, οπως ίσως θα παρατηρήσατε στην Διαβουλευση, ειναι αστείρευτη. Παρακαλώ το λοιπόν τους πάντες να κάνουν το ίδιο. Διαβάστε, καλλιεργειστε χαρακτήρα, απαλλαγείτε με πρόσφορο και ορθόδοξο τρόπο απο την περιττή τεστοστερόνη, και δείτε τον άλλο σαν απορώντα ΦΙΛΟ σας, αντί για δυνητικό εχθρό σας.

Εχετε ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ πιθανότητες επιτυχίας ετσι.

Μια φτιαγμένη κεραία μιας γιαγιάς με 400 ευρώ συνταξη, ακόμη και εξόδοις σας, δημιουργει συμμάχους. Η γενική απομόνωση και η έλλειψη ακόμα και καλημέρας με τους γείτονες, δημιουργεί καχυποψία.



Να μεχρι που μπορεί να καταλήξει η πάγια προσέγγιση του γείτονα με εχθρότητα...

http://sarotiko.blogspot.com/2010/08/blog-post_8927.html

Πάντα φιλικοι στην γειτονιά. Για την κεραία, γιατι ετσι πρέπει, για το μεράκι και την ανθρωπιά μας.

Ανώνυμος είπε...

SV9OFO@
Γιάννη το παραπάνω ανώνυμο σχόλιο είναι δικό μου, δυστυχώς ο blogger κάνει διακοπές αυτό τον καιρό όπως και εγώ, και δεν με αναγνώρισε ως διαχειριστή του χώρου αλλά ως ανώνυμο.
Επί της ουσίας: Σου παρέθεσα πιο πάνω το τμήμα για να θυμηθείς τι έγραφες. Εξόσων διαβάζω τώρα, λες ότι έχεις μπει και έχεις κάνει διορθωτικές προτάσεις αφού δεν υπάρχει τρόπος να αποσύρεις το επίμαχο σχόλιο. Δεν έχω πολύ χρόνο στη διάθεση μου και καλή σύνδεση εδώ που βρίσκομαι για να τα δώ, φαντάζομαι ότι θα έχεις αναγνωρίσει την αστοχία του προηγούμενου σχολίου. Χαίρομαι.

Για τον σχολιασμό ενός σχολίου, νομίζω ότι ΕΚΕΙ δεν είναι ο κατάλληλος χώρος. Άλλωστε όλοι όσοι διαβάζουν εκεί δεν είναι γνώστες των προβλημάτων, εκτός του ότι εδώ είναι γνωστοί οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ, τόσο για τα κολλήματα που έχουν όσο και για την ραδιοερασιτεχνική τους δραστηριότητα. Για παράδειγμα όταν τελειώνεις το σχόλιο σου στη σελίδα του υπουργείου με το επιφώνημα Χάι-Χάι, νομίζεις ότι το καταλαβαίνουν όλοι;;

Επι της ουσίας και πάλι: Είδα με ενδιαφέρον τις προτάσεις σου για την διακίνηση των τριών καρτών σου το χρόνο δωρεάν από την ΕΕΡ. Περιμένω να δω και τις προτάσεις για τον σύλλογο που ανήκεις. Τόσο για την διακίνηση των καρτών σου όσο και για άλλες «αντιδημοκρατικές» μεθόδους που είχες διαπιστώσει στο παρελθόν εκεί. Αν δεν θυμάσαι εδώ.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς!

SV1BJY
ΥΓ: Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν!

Ανώνυμος είπε...

Για δέκτες scanner δεν είδα να γράφει κάτι για να διευκρινισθεί νομιμότητα τους

The one with no shadow είπε...

Γιάννη μου,

διαπιστώνω μια ελαστικότητα στον τρόπο με τον οποιο καταλαβαίνεις τα πράγματα. Ζητησε κανεις να του δοθουνε δωρεάν οι κάρτες;

νοιώθεις άραγε οτι καταντά εμετικός ο τρόπος με τον οποιο επιτίθεσαι κάποιες φορές σε αυτους που καταλογίζουν ελλείματα δημοκρατίας εκεί που φυσικά και υπάρχουν, και οτι αφήνεις την αίσθηση οτι όντως εισαι "Επίσημο όργανο σκοτεινών δυνάμεων" οπως σατυρικά ήλπιζα οτι εγραφες στην περιγραφή του blog σου;

Επίσης, δεν υπάρχει κάν το επιφώνημα "χαι-χάι".

Υπάρχει "Hi Hi και χρησιμοποιειται ευστοχα μόνο στα μορς. Εχω κλεισει το μηχάνημα άπειρες φορές λογω αυτου το παραφωνήματος.

Γιάννη, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ να μπεί τέτοιο πράγμα στον νόμο, σαν και αυτό με το ελέυθερο δικαιωμάτος στην ταράτσα ανεξαρτήτου κατάστασης. Υπάρχουν σπίτια με ρετιρέ και προσυμφωνημένη χρήση, οπου απολήγουν σε κεραμοσκεπή και η ταράτσα εχει χρήση σαν αυλή απο τον ιδιοκτήτη του ρετιρέ.

εκεί, ουτε στην κεραμοσκεπή μπορεις να βάλεις κεραία, ουτε σου χρωστά ο άλλος τίποτε να τον λουζεις με 100W στους 144 ή 500W στους 50, ενα σαββατοκύριακο του Ιουνη που θέλει να κάτσει στο καλοπληρωμένο του μπαλκόνι.

Περιπτώσεις σαν κι αυτή ειναι που μας κόβουν τα φτερά απο αυτό το "ελευθέρας" ΄που ζητάμε. Ζουμε σε κοινωνία, την οποια εξ ορισμου καλούμαστε να υπηρετήσουμε. "Υπηρεσία" το ειπανε, οχι ασυδοσία!

Τώρα, υπάρχουν μονοπάτια για να πετύχεις περαιτέρω ελαστικότητες, και η προταση που εγραψα ειναι ακριβώς ενα απο αυτά.

Τα εχω φαει στην μάπα, και ξέρω τι θα μπορουσε να μου φανεί χρήσιμο στο επόμενο δικαστήριο. Ειναι ΤΟΣΟ μα τόσο απλό.

Κι εγω θελω να στήσω την κεραία του Grimeton στην ταράτσα μου νομιμα χωρις κανεναν περιορισμό, αλλά ειναι παράλογο, καταχρηστικό και υπερβαίνει τον ίδιο μας τον ορισμό να κυνηγήσουμε τέτοια χίμαιρα.


Ο μεγαλύτερος των μπελάδων μας εχω πει και ξαναπει δεν ειναι η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ αλλά η ΕΦΑΡΜΟΓΗ της.



Υ.Γ.

Δηλαδή το να εισαι Σπαρτιάτης σημαινει εξ ορισμου οτι εισαι φιλόσοφος?

Καληνύχτα....

Ανώνυμος είπε...

Γνωστό ρητό το οποίο προφανώς αγνοείς.
Η λακωνικότητα, δηλαδή ο σύντομος και περιεκτικός τρόπος ομιλίας, είναι μια αρετή, με σκοπό την αποφυγή της φλυαρίας, της επιφανειακής και ανούσιας αντιμετώπισης των πραγμάτων.

The one with no shadow είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
The one with no shadow είπε...

Δεν το αγνοώ.

Ηδη βαρέθηκα την στείρα αντιπαράθεση εδω. Καληνυχτα και πάλι.

Ανώνυμος είπε...

Καληνύχτα


Για δέκτες scanner δεν είδα να γράφει κάτι για να διευκρινισθεί νομιμότητα τους

Είδε Κάποιος κάτι ?

Ανώνυμος είπε...

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κλιμα για αλλαγή της νμοθεσίας σχετικά με τα σκανερ. Θα απαγορευονται και στο μελον.

Ανώνυμος είπε...

Τα σκάνερ δεν αφορούν την παρούσα διαβούλευση ούτε αφορούν την υπάρχουσα και τους ραδιοερασιτέχνες.
Η νομοθεσία που ασχολείται με αυτά αναφέρει ρητά: δεν αφορά τους ραδιοερασιτέχνες.
6146

Ανώνυμος είπε...

--ούτε αφορούν την υπάρχουσα και τους ραδιοερασιτέχνες--

γιατί το λες αυτό τι ακριβώς εννοείς

και που το αναφέρει ρητά η νομοθεσία ?

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια στον συνάδελφο SV9OFO που απέσυρε το συγκεκριμένο σχόλιο απο την Διαβούλευση. Δείχνει ότι ο διάλογος φέρνει αποτελέσματα.

Ανώνυμος είπε...

Mea culpa.

και συγγνώμη αν το παράκανα πριν αλλά περνώ δύσκολες μέρες.

Η απορία που μου μένει ειναι οτι τόσοι και τόσοι εκφέρουν απο μεγαλοφυή σχόλια μέχρι ας μην σχολιάσω τί, αλλά μόνο τα δικά μου σχολιάσαμε...

Οπως ειπα, ναι, μπορουμε να κωδικοποιήσουμε τις απαραίτητες αλλαγές αλλά ήρεμα και νηφάλια, και όχι με αναρθρες κραυγές οτι "αντε, δωστε μας το ελευθερο ντε να κάνουμε ο'τι γουστάρουμε" - δεν περνάνε αυτά και ίσως και θα το ήθελα περισσότερο κι απο σας να περάσουνε.

de SV9OFO.

Ανώνυμος είπε...

Νομος 3431/2006

αρθρο 1 πεδίο εφαρμογής

Παράγραφος 2

2. Στις διατάξεις του παρόντος νόμου δεν εμπίπτουν
τα κρατικά δίκτυα ηλεκτρονικών επικοινωνιών, τα δί−
κτυα και οι μεμονωμένοι σταθμοί ραδιοεπικοινωνιών
της υπηρεσίας ραδιοερασιτέχνη, της υπηρεσίας ραδι−
οερασιτέχνη μέσω δορυφόρου
και όσα χρησιμοποιού−
νται αποκλειστικώς για πειραματικούς ή ερευνητικούς
σκοπούς και για επίδειξη.

Αρθρο 24 παράγραφος 19:

"19. Απαγορεύεται η χωρίς άδεια διάθεση, κατοχή και
χρήση εξοπλισμού με δυνατότητα:
α) αποκρυπτογράφησης απορρήτων ή κρυπτογραφη−
μένων μηνυμάτων ή
β) λήψης εκπομπών, που γίνονται από εξοπλισμούς
κρατικών υπηρεσιών για την εφαρμογή των κανόνων
οδικής κυκλοφορίας ή
γ) σάρωσης του φάσματος ραδιοσυχνοτήτων και
συγχρόνως παρακολούθησης και αποκωδικοποίησης
εκπομπών που δεν προορίζονται για λήψη από το ευρύ
κοινό.
Με κοινή απόφαση των Υπουργών Μεταφορών και
Επικοινωνιών, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης καθο−
ρίζονται οι προϋποθέσεις και η διαδικασία χορήγησης
της άδειας."

73
de SV9OFO

Ανώνυμος είπε...

Εκανα κάποια bold και το ξαναποστάρω.

Νομος 3431/2006

αρθρο 1 πεδίο εφαρμογής

Παράγραφος 2

2. Στις διατάξεις του παρόντος νόμου δεν εμπίπτουν
τα κρατικά δίκτυα ηλεκτρονικών επικοινωνιών, τα δί−
κτυα και οι μεμονωμένοι σταθμοί ραδιοεπικοινωνιών
της υπηρεσίας ραδιοερασιτέχνη, της υπηρεσίας ραδι−
οερασιτέχνη μέσω δορυφόρου και όσα χρησιμοποιού−
νται αποκλειστικώς για πειραματικούς ή ερευνητικούς
σκοπούς και για επίδειξη.

Αρθρο 24 παράγραφος 19:

"19. Απαγορεύεται η χωρίς άδεια διάθεση, κατοχή και
χρήση εξοπλισμού με δυνατότητα:
α) αποκρυπτογράφησης απορρήτων ή κρυπτογραφη−
μένων μηνυμάτων ή
β) λήψης εκπομπών, που γίνονται από εξοπλισμούς
κρατικών υπηρεσιών για την εφαρμογή των κανόνων
οδικής κυκλοφορίας ή
γ) σάρωσης του φάσματος ραδιοσυχνοτήτων και
συγχρόνως παρακολούθησης και αποκωδικοποίησης
εκπομπών που δεν προορίζονται για λήψη από το ευρύ
κοινό.

Με κοινή απόφαση των Υπουργών Μεταφορών και
Επικοινωνιών, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης καθο−
ρίζονται οι προϋποθέσεις και η διαδικασία χορήγησης
της άδειας."

73
de SV9OFO

Ανώνυμος είπε...

α, καλά, ότι θέλει bold - άρει.

Γιάννη μερίμνησε όπως ευαρεσθείσαι.

Ανώνυμος είπε...

Πριν προλάβω να απαντήσω, απάντησε ο sv9ofo και παρέθεσε το νόμο.
Δεν πειράζει που μας σημειώνει με έντονα γράμματα αυτά που πιστεύει πως έχουν ενδιαφέρον. Και μάλιστα πολύ διότι:
Όλοι οι φορητοί πομποδέκτες έχουν τις δυνατότητες που αναφέρει ο νόμος.
Δηλαδή, ΟΠΟΙΟΣ ΜΗ ΑΔΕΙΟΥΧΟΣ κατέχει μηχάνημα με δυνατότητα σάρωσης εκπομπών που ΔΕΝ προορίζονται για το ευρύ κοινό (πχ vhf πομποδέκτες κλπ), είναι παράνομος. Για αυτό ΄κατά τη γνώμη μου, οι έμποροι όταν πωλούν παρόμοια μηχανήματα, πρέπει απαραίτητα να ζητούν την ραδιοερασιτεχνική άδεια του υποψήφιου αγοραστή. Αλλοιώς έχουν ευθύνη και αυτοί.
Αυτό μάλλον το είχε αντιληφθεί εκδότης περιοδικού του χώρου και είχε εφιστήσει της αρχές για το λάθος τους (sic). Εγώ δεν συμφωνούσα με την άποψη του και επιμένω ότι αυτός ο νόμος είναι μια χαρά διότι, απαγορεύει στους μη αδειούχους να κατέχουν σκάνερ και συνεπώς όλους τους φορητούς πομποδέκτες που περιέχουν πλέον και... σκάνερ!
6146

Ανώνυμος είπε...

http://2mdes.blogspot.com/2008/09/blog-post_19.html
Σχόλιο της 24 Νοεμβρίου 2008 9:27
π.μ.

Είδατε που σας τα έλεγα και δεν με πιστεύατε...?
Ακριβώς 2 χρόνια πέρασαν...
Τι έχετε να πείτε τώρα...?

Τάκης

Ανώνυμος είπε...

24 Νοεμβρίου 2008 9:27 π.μ.
έχει γράψει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ εσύ έχεις άλλη υπογραφή είσαστε το ίδιο ΠΡΟΣΩΠΟ ?


τι έχεις να πεις τώρα? Ποιος είσαι ο ένας η ο άλλος ?

ΤΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ?

Ανώνυμος είπε...

Η ημερομηνία και η ώρα εμφανίζεται ΚΑΤΩ από το σχόλιο...
Οπότε το σχόλιο με ημερομηνία 24 Νοεμβρίου 2008 9:27 π.μ. όπως και το σχόλιο με ημερομηνία 23 Δεκεμβρίου 2008 10:06 π.μ. στα οποία λέω ξεκάθαρα για το όριο των δύο ετών που αφορά την εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την ευρωπαϊκή είναι δικά μου...
Ο Παναγιώτης έλεγε άλλα...

Τάκης

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι έχει ενδιαφέρον να διαβάσει κανείς, τι μπουρδες έγραφες πριν δυο χρόνια Τάκη.
Δυο χρόνια μετά και ακόμα έχεις μείνει ξύλο απελέκητο.
Μέχρι τώρα έβγαινες στους 6,5 και τώρα περιμένεις να σε επιβραβεύσει το υπουργείο;
Εκείνη η κατασκευή που όργωνες τις συχνότητες ρε Τάκη που είναι; Ακόμα μετακομιζεις;
Εκεί φίλε μου! Στην ανωνυμία! Κρύψου γιατί έτσι και τα πεις δημόσια έχει να πέσει κηπευτικό.....

Ανώνυμος είπε...

Έτσι μου αρέσει φίλε μου...
Να κόβεστε που θα βγουν οι SW στα βραχέα ΧΩΡΙΣ να αναγκαστούν να δώσουν μορς...
Για να δούμε τώρα πως θα το παίζετε "ανώτεροι"...?

Πάντως εγώ προσωπικά, αν και SW δεν πρόκειται να "μετακομίσω" εντός...
Μια χαρά περνάω στους 6,5...
Εξάλλου τι να πω και τι να διδαχθώ από κάτι τύπους σαν κι εσένα...?
Τον εγωισμό, την απαξίωση και την μισαλλοδοξία...?
Καλύτερα "πειρατής" και ερασιτέχνης, παρά νόμιμος και "επαγγελματίας"...

Έχετε να ξεράσετε χολή ακόμα...
Τόνους...
Μόνο που αυτή την φορά θα φάτε "πόρτα"...
Τι θα φάτε, που την φάγατε ήδη...
Καλή χώνεψη λοιπόν και αν σας πέσει βαρύ το νομοσχέδιο...σοδίτσα...

Τάκης

The one with no shadow είπε...

Ευτυχώς, δεν εισαι ουτε SW.

Διότι μόνος σου το λές, μια χαρά περνάς στα παράνομα.

Τωρα για πόσο, αυτό ειναι μια άλλη ιστορία.

Λυπάμαι μόνο, που πιάνεις τους SW στο στόμα σου και μιλάς σας εκφραστής τους.

Γιατί υπάρχουν κάποιοι SW που τους αξίζει να βγουνε στα βραχέα με τα μπουνια,

υπάρχουν και κάποιοι ασχετοι που μόνο κακό κάνουν στο χόμπυ.

Σε αφήνω να επιλέξεις σε ποιά κατηγορία νοιώθεις να ανήκεις.

73.

sv8gke είπε...

Βρε βρε,σαν τα κρύα τα νερά..που χαθηκες εσυ ρε ψυχή και ανησυχήσαμε,είμασταν έτοιμοι να βάλουμε την Νικολούλη με τους cbrs για να σε βρει...έτσι κάνει ο κόσμος???

Ανώνυμος είπε...

Τι να κάνουμε ρε Μιχάλη...
Αφού ο Γιάννης διέγραφε τα σχόλιά μου, έμεινα κι εγώ απλός αναγνώστης...
Κι αυτά εδώ, διαβάστε τα όσο είναι σε διακοπές...
Μόλις γυρίσει προβλέπω...ψαλίδι...

Όσο για τον άλλο φίλο, έχω να του πω ότι εγώ εκπροσωπώ μόνο τον εαυτό και κανέναν άλλον...
Ανήκω (εκεί κατατάσσω τον εαυτό μου) στην κατηγορία των παλιών καλών ραδιοερασιτεχνών, που δεν έβλαψαν ποτέ κανέναν, που έδιναν χαρά και συντρόφευαν τον κόσμο με τις εκπομπές τους και που προήγαγαν την πραγματική φιλία και αλληλεγγύη μεταξύ των συναδέλφων τους...
Πάντα με ευπρέπεια και ήθος...
Αλλά που να καταλάβεις εσύ από αυτά...
Το μόνο που σας νοιάζει είναι η αυστηρή τήρηση του bandplan, πως να ξηλώσετε το πανελλάδικο και το κυνήγι μαγισσών...
Είπαμε, σε όποιον πέφτει βαρύ το νέο νομοσχέδιο...σοδίτσα...

Τάκης

Ανώνυμος είπε...

Οι αγαπητοί συνάδελφοι που βγαίνουν στο 145.300 και έκραξαν συνάδελφους που έκαναν RTTY στη συχνότητα 145.300 και τους έλεγαν…. διάφορες βλακείες … ένας εξ αυτών ν έκανε σχόλιο στη διαβούλευση
Στο Άρθρο 6 – Κατηγορίες ραδιοερασιτεχνικών αδειών στις 25 Αυγούστου 2010, 15:23 -------
25 Αυγούστου 2010, 15:41 το σχολιο έχει διπλοεγραφη δεν έχει σημασία διαβάστε το περιεχόμενο του όμως…

σχετικά με band plan,σχετικά με συχνότητες και modes κάποιοι νομίζουν ότι όλοι οι υπόλοιποι είναι χαζοί και προσπαθούν να τους δουλέψουν…

διαβάστε το σχόλιο και μετά κάντε ακρόαση 145.300 …

Ανώνυμος είπε...

Εεε… τι είπατε …στο 145.300 ακούτε φωνές…?
Αγαπητοί μου ιδέα σας είναι και μάλλον χρειάζεστε διακοπές….!
ΕΚΤΟΣ και εάν τα αυτιά σας αποδιαμορφωνουν …ψηφιακά …RTTY στην προκειμένη περίπτωση…ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ …!

Ανώνυμος είπε...

το σχόλιο που έγραψα λίγο ποιο πάνω στις 25 Αυγούστου 2010 10:23 μ.μ.------το ανάρτησα και σε ένα άλλο blog το Blog του http://sv1cdy.blogspot.com ο οποίος και το έσβησε…καλυπτόμενος στο ότι δεν είναι ΕΠΩΝΥΜΟ…είναι πάγια τακτική που ακολουθεί όταν δεν του αρέσει κάτι…επιτρέψτε μου να του απαντήσω από εδώ γιατί από εκεί είμαι σίγουρος ότι θα σβήσει πάλι ότι δεν τον βολεύει όπως έχει κάνει και παλαιοτέρα με γνωστά…θέματα….τα ξέρετε έτσι κι αλλιώς… μην τα επαναλάβω

έτσι η απάντηση στον ΜΕΓΑΛΟ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ που ΔΕΝ επιδέχεται και μαθήματα από άλλους ---όπως έχει γράψει λίγο πιο παλιά σε άλλο θέμα --- και ΕΣΒΗΣΕ και το σχόλιο ΑΠΟ ΤΟ BLOG του -- είναι να πάει και να διαβάσει το BAND PLAN μετά διάλειμμα και μετά πάλι BAND PLAN μετά το σχόλιο μετά πάλι BAND PLAN μετά το σχόλιο και αφού κατανοήσει τι λέει το σχόλιο συνεχίζει ΜΟΝΟ ΜΕ BAND PLAN
Άσα…ΜΕΓΑΛΕ….. μην ξεχάσω και τα 73

takis perreas είπε...

Υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια!
Νεραντζάκι γλυκό έχεις φάει από τα χεράκια μου?
Δεν έχεις!

Ανώνυμος είπε...

Τελικά κάποιοι έχουν πάθει το λιγότερο ηλίαση …μην πω τίποτε άλλο …

Διαβάστε στο Άρθρο 6 το σχόλιο στις
25 Αυγούστου 2010, 15:41 και το σχόλιο με τον άλλο να συμφωνεί 25 Αυγούστου 2010, 19:31

μετά αυτοίοι ΙΔΙΟΙ που έκαναν αυτά τα σχόλια στη διαβούλευση καταπατούν το BAND PLAN μιλώντας στο 145.300 που είναι συχνότητα RTTY LOCAL


ΜΑ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ….ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ….?

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΓΑΛΕ… bloger http://sv1cdy.blogspot.com
έσβησες το σχόλιο μου για να μην διαβαστεί ...αλλά όπως βλέπεις αυτοί πάνε γυρεύοντας …για την ξεφτίλα… και επαναλαμβάνουν τα λάθη τους…

και εσύ ακολουθείς…τώρα με ποιο τρόπο ? όλοι το κατάλαβαν …!

Ανώνυμος είπε...

ΠΙΤΟΥΡΑ την ίδια μέρα τα έγραψα …!

Ανώνυμος είπε...

Και πα;ραμένουμε στην ΟΥΣΙΑ …

Το σχόλιο ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΩΡΑ ----ΠΕΡΙΠΟΥ---ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ BLOG …
Και δυστυχώς για εσένα έχουν αποθηκευτή QSL…?


Το να τραβάει κάποιος τους μαστούς του μπορεί και να καταφέρει να μεγαλώσουν το να ψεύδεται το μόνο που καταφέρνει είναι να γίνεται ΡΕΖΙΛΙ…!

The one with no shadow είπε...

καλα....

Ποιό RTTY LOCAL?!?

Ολα τα κανάλια ειναι FM simplex. Αν τώρα ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΔΗ δραστηριότητα RTTY Local στο κανάλι, Τότε εχει προτεραιότητα εναντι άλλων επαφών (οι οποίες κάλλιστα μπορουν να μετακομίσουν).

Αν όμως σκανάρουμε τις μπάντες μήηηηπως πετύχουμε κάποιον μόνο και μόνο για να του προσάψουμε μεμπτό, τότε ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να μην βρουμε "κάτι" να του προσάψουμε, οσο αβάσιμο κι αν ειναι.

οπου και να πατήσεις κάποια απόδοση θα γράφει το bandplan για το εκάστοτε QRG.

Δεν σημαίνει οτι θα reserve-αρουμε τα μισά σίμπλεξ κανάλια επειδή οι βρετανοι τους έκαναν μια κάποια απόδοση κάπου, κάπως, κάποτε

(επειδη κάποιος G3XXX εκοβε βόλτες με δοκιμές FM RTTY και ειχε κάνει το συκώτι τσουρέκι σε κάποιους και του ειπανε "κάτσε εκεί και μην κουνείς")

και οτι θα ειμαστε "πατεις με πατώ σε" καλοκαιριάτικα (με το τροποσφαιρικό που τρέχει) στα άλλα μισά!

Λίγη λογική εδώ!!!!

Ανώνυμος είπε...

SV9OFO το Band Plan είναι BAND PLAN διαβασετο και ΤΗΡΗΣΕΤΟ ...

το 145.300 είναι RTTY LOCAL




Τηρούμε το BAND PLAN όχι μόνο όταν μας βολεύει για να γράφουμε σε ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ...!

ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ...

The one with no shadow είπε...

Κρίμα τα ηλεκτρόνια.....

Διάβασες παιδί μου τι γράφω για το bandplan στην διαβουλευση;

Οχι, ε;

Δεν πειράζει, δεν χρειάζεται άλλωστε.

Κάτσε συ και κλαίγε, και γω θα βάλω το σαμιαμιθο μου να κλαίει που δεν ταπωνόμαστε αλλά επικοινωνούμε για να κάνεις εσυ RTTY και δή local εν έτει 2010.

Το Bandplan εχει reserve συχνότητα στα
Να ειναι και DX να πω "εντάξει μωρέ, φτουράει!" αλλά FM RTTY LOCAL;;; κάντο SSB να φτουρίσει και το μονάκριβο φάσμα, να σε ακουσει και κανένας μακρινός!

Local RTTY; Αυτά γινότανε προ 20ετίας που δεν ειχε SMS και ιντερνετικά cluster.

αν και ακόμα και τότε ειχε Packet cluster....


Δεν με ενδιαφέρει η απόλυτη τήρηση του bandplan, διότι ποτέ δεν μου δόθηκε, εμένα ή των εκπροσώπων μου, λόγος επ' αυτου. Απλά κάποιοι κάπου κάποτε το θεσπίσανε και εγω πρέπει με το ζόρι να το ακολουθήσω. Και στον βουλευτή μου να διαμαρτυρηθώ, δεν μπορει να αλλάξει. Ως εκ τουτου, το bandplan για μένα δεν υπάρχει.

"
b. Member Societies, and particularly their VHF Managers or VHF Committees, should
strongly promote adherence to the adopted bandplans by all VHF/UHF/Microwaves
amateurs in their country."

οχι enforce, αλλά promote adherence. Γιατι οι άνθρωποι ΔΕΝ ειναι ανόητοι, ξέρουν μέχρι πού πάει η δύναμή τους.

¨Αλλοι ειναι εκείνοι που θελουν να το βάλουν στην νομοθεσία με το ετσι θέλω...


Και ειδικά για σένα προσωπικά,

Publicity should be given to the usage of frequencies around 144.600 MHz by RTTY stations , in order to keep
these frequencies clear from other traffic and to avoid interference with those RTTY stations.

ΙΑRU R1 BANDPLAN

τους 144.600 πρέπει να δημοσιευετε για τις δοκιμές σας και όχι το simplex 12.5KHZ καναλάκι.

Ανώνυμος είπε...

------------------------------------
SV9OFO …
ΕΓΡΑΨΕΣ’…
Δεν με ενδιαφέρει η απόλυτη τήρηση του bandplan, διότι ποτέ δεν μου δόθηκε, εμένα ή των εκπροσώπων μου, λόγος επ' αυτου. Απλά κάποιοι κάπου κάποτε το θεσπίσανε και εγω πρέπει με το ζόρι να το ακολουθήσω. Και στον βουλευτή μου να διαμαρτυρηθώ, δεν μπορει να αλλάξει. Ως εκ τουτου, το bandplan για μένα δεν υπάρχει.
----------------------------------------



Κάποιοι σαν και εσένα υπάρχουν και γίνεται μπάχαλο δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου και εάν δεν σε ενδιαφέρει το BAND PLAN ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ
ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ

ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ...

Ανώνυμος είπε...

SV9OFO
Πήγαινε γράψε τα παραπάνω και στη διαβούλευση αφού είσαι τόσο μάγκας και δεν σε ενδιαφερθεί το BAND PLAN… και μην μου πρήζεις τα μπαλάκια εδώ …
Περιμένω τα παραπάνω να τα ΔΩ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΑ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ αλλιώς είσαι μάγκας της δεκάρας και όλο λόγια...!!!

The one with no shadow είπε...

Για να σου πρήξω τα μπαλάκια πρέπει πρώτα να εχεις μπαλάκια, κυρία ανώνυμε.

Οσο για το "να τα γράψω", τα εχω γραμμένα ήδη, αλλά με την στραβομάρα που σε δέρνει απο τον γνωστό λόγο, ΠΟΥ να τα δείς.

Να πάω μοναχός μου να παραδώσω την άδειά μου; κάνε το ΕΣΥ. Κάνε μια επώνυμη καταγγελία μου για παρανομη εκπομπή, να μου την πάρουνε. (hihi....)

Ασε μας ρε φρουτο....

The one with no shadow είπε...

Και για να αφήσουμε την σημειολογία, καθώς θα έπρεπε να διαβάσεις κατιτίς και συ μιά φορά στην ζωή σου, για να ψάξεις να τα βρείς, είπα να ΜΗΝ σε κουράσω....

http://www.opengov.gr/yme/?c=596

http://www.opengov.gr/yme/?c=637

Δες και τις ημερομηνίες να σου φύγει η απορία. Απο την αρχή της διαβουλευσης ειναι μέσα...

χολή ανώνυμα να βγάζουμε και ας λέμε ο'τι να ναι...

2Μδης είπε...

pse
Κάνετε ανακωχή (τουλάχιστον σήμερα) και βγείτε να κάνουμε καμιά επαφή για το HF fielday και το vhf contest...

Ανώνυμος είπε...

----------------------------------------
SV9OFO …
ΕΓΡΑΨΕΣ’…
Δεν με ενδιαφέρει η απόλυτη τήρηση του bandplan, διότι ποτέ δεν μου δόθηκε, εμένα ή των εκπροσώπων μου, λόγος επ' αυτου. Απλά κάποιοι κάπου κάποτε το θεσπίσανε και εγω πρέπει με το ζόρι να το ακολουθήσω. Και στον βουλευτή μου να διαμαρτυρηθώ, δεν μπορει να αλλάξει. Ως εκ τουτου, το bandplan για μένα δεν υπάρχει.
----------------------------------------
Αυτά που γράφεις ΕΔΩ δεν τα είδα γραμμένα κάπου … πήγαινε και κάνε καινούργια ανάρτηση …

Και μετά ψάξε για ρουφιάνους αλλού …!

The one with no shadow είπε...

ενα κολλύριο στον κύριο....!

Ανώνυμος είπε...

Αυτά που έχεις γράψει ΕΔΩ δεν τα βλέπω να είναι αναρτημένα στα δυο παραπάνω linκ που δίνεις…!

Συγκεκριμένα ΕΔΩ έγραψες
----------------------------------------------------------------------------------------------
SV9OFO …
ΕΓΡΑΨΕΣ’…
Δεν με ενδιαφέρει η απόλυτη τήρηση του bandplan, διότι ποτέ δεν μου δόθηκε, εμένα ή των εκπροσώπων μου, λόγος επ' αυτου. Απλά κάποιοι κάπου κάποτε το θεσπίσανε και εγω πρέπει με το ζόρι να το ακολουθήσω. Και στον βουλευτή μου να διαμαρτυρηθώ, δεν μπορει να αλλάξει. Ως εκ τουτου, το bandplan για μένα δεν υπάρχει.
---------------------------------------------------------------------------------------------

Που είναι γραμμένα ?

Το παρακάτω link ελπίζω να σε βοηθήσει…
http://www.fskriti.gr

Ανώνυμος είπε...

Εγώ χθες άκουγα που έπαιζαν πασιέντζες για αυτούς λες ?