Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Όποιος δεν έχει μυαλό...

...χάνει το φορητό του! Πριν λίγες μέρες, σε κάποιο βουνό, αποχωρίστηκα χωρίς να το θέλω τον φορητό μου πομποδέκτη VHF/UHF... Είναι και η μοναδική φορά που χρειάζομαι έναν φορητό ασύρματο που να τα έχει όλα. Είμαι σε διαδικασία ανεύρεσης και αγοράς κάποιου φορητού και δεν λέω όχι στα μεταχειρισμένα, ειδικά αν είναι σε τιμή μεταχειρισμένου!
Αν γνωρίζετε κάποιον που θέλει να πουλήσει το φορητό του, πείτε του να επικοινωνήσει στο danaos1@vodafone.net.gr με την προσφορά του.
TNX

14 σχόλια:

SV1OAA είπε...

Ποιο εχασες? Το 897?

2Μδης είπε...

Όχι βέβαια! Το FT-51.

Ανώνυμος είπε...

costaki τώρα τον έστειλες αδιάβαστο τον 2Μιδη για ξαναδιάβασε το post μην πηδηχτή κανείς από κανένα παράθυρο!!!!!!!!

SV1OAA είπε...

...δεν ειναι φορητό το 897?

Στο prospectus δείχνει έναν να το εχει στην πλάτη και να το πηγαίνει για το βουνό....μοιάζει με τον Γιάννη λίγο...

Για κανενα λογο ομως να μην πηδηχτή, ουτε απο παράθυρο, ούτε απο τίποτε αλλο...

Ανώνυμος είπε...

Εχω ένα φορητό marine για κυνηγούς αν σε ενδιαφέρει παρε με τηλ. 11888

Ανώνυμος είπε...

Εδώ
http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=153636

πουλάει ένα φορητό το "Τριχωτό Αρκούδι"

takis perreas είπε...

"δεινόν τό γῆρας, οὐ γάρ ἔρχεται μόνον"

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΒΡΑΧΕΟ!!!
ΚΑΛΕΣ ΕΠΑΦΕΣ ΣΤΑ ΒΡΑΧΕΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΑΜΑΤΗ.

sv8gke είπε...

ΒΡΑΧΕΑ???ΠΟΙΑ ΒΡΑΧΕΑ???

Για το νέο μου τρανσβέρερ της kuhne το θέλω το president το σεσμπικό!

Ανώνυμος είπε...

Τι ειναι τα βραχεα?

Ανώνυμος είπε...

Παρε wouxun....
Φτηνο και καλο...
Τζαμπα πραμα...

SV1GRN είπε...

Μιχάλη με γειά το καινούργιο τρανσβερτερ και καλά qso.
Φαντάζομαι άλλο πράμα να έχεις το δέκτη πάνω στην κεραία qsl?
73

2Μδης είπε...

ΛΗΞΗ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ.

Παραλαμβάνω σήμερα το νέο μου φορητό για τις υπαίθριες δραστηριότητες.
Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους για τις προσφορές που μου έστειλαν και ήταν όντως ενδιαφέρουσες.
Μεταξύ άλλων μου πρόσφεραν το vx-8r, το vx-7, το vx-8g, το ft-23r, το ft-11, το ft-530 όλα της YAESU...
Αν κάποιος συνάδελφος ενδιαφέρεται για κάποιο από τα παραπάνω, ας στείλει μύνημα να τον κατευθύνω στον αντίστοιχο κάτοχο...