Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Συζυγικός τσακωμός on the air!

Χτυπάει το τηλέφωνο χθες το απόγευμα και ακούω: “Άνοιξε γρήγορα στο 145,525 γίνεται χαμός!”
Συνεχίζω τη δουλειά μου αλλά μετά από λίγο παίρνει άλλος συνάδελφος : “Ρε συ τι είναι αυτά που ακούγονται στο 525;;”
Ανοίγω και εγώ και ακούω κάτι τσιρίδες. Κάποια σύζυγος(;) τα “έχωνε” στον άντρα της!
Κάποιος βλάκας έχει βάλει κοριό μέσα στην μπάντα και ακούμε το εσωτερικό κάποιου σπιτιού που γίνεται καυγάς, κάνω την πρώτη “γνωμάτευση”!
Αμ δε!

Μετά από λίγο το μικρόφωνο με τις τσιρίδες κλείνει και κάποιος προσπαθεί να απαντήσει όπως όπως... Ξανανοίγει το πρώτο μικρόφωνο με ακόμα πιο δυνατά ουρλιαχτά και την σύζυγο να τα βγάζει όλα στη φόρα!!! ”...βρε ακαμάτη που σε ψάχνω όλη τη μέρα, που σε παίρνω τηλέφωνο και βλέπεις το νούμερο και μου το κλείνεις μπλα μπλα μπλα και ξαναμπλά και μπλα μπλα...”
Στην επόμενη διακοπή ακούγεται γνωστός και μη εξαιρετέος συνάδελφος να τους νουθετεί:
“Τι είναι αυτά που λέτε στον αέρα; Εδώ είναι ραδιοερασιτεχνική ζώνη δεν είναι για να λύνετε τις διαφορές σας κλπ και πρέπει να έχετε άδεια για να βγαίνετε κλπ κλπ”


Τί ήθελε και το έλεγε;
“Βεβαίως και έχω άδεια είμαι η ..... και μιλάω με τον ..... και δεν λέμε ούτε για πολιτικά ούτε για ποδοσφαιρικά που απαγορεύονται λέω για .....” και ξαναρχίζει να στολίζει τον σύζυγο!!!
Βρε που φτάσαμε!
Νομίζω ότι ο ΟΤΕ πρέπει να κινηθεί εναντίον των ραδιοερασιτεχνών για διαφυγόντα κέρδη. Είναι πολλοί αυτοί που έχουν τον ασύρματο για τηλέφωνο και το άκρον άωτον της θρασύτητας θα είναι κάποια στιγμή να διεκδικήσουν και το απόρρητο των “τηλεφωνικών” επικοινωνιών τους στις ραδιοερασιτεχνικές ζώνες!

10 σχόλια:

SW1NJX είπε...

Με πλευρικη ζώνη του τάχωνε ή με FM? Στη δεύτερη περίπτωση σαφώς τους άκουσε περισότερος κόσμος :) Η πόλωση άραγε της κεραίας?

Ανώνυμος είπε...

τι να το κάνουμε χωρίς τα διακριτικά, αυτό είναι ελλιπής πληροφόρηση.

Ανώνυμος είπε...

χαχααχα τα ακουσα και εγω δεν ηταν πρωτη φορα.

Ανώνυμος είπε...

σε βλεπω να παιρνης μεταγραφη για τα μεσημεριανα!!!!!!!!!!!

2Μδης είπε...

Της Κοζάνης;;

Ανώνυμος είπε...

τα μεσημεριανά είναι προνόμιο δικό σας των πρωτευουσιάνων...έχω άδικο;

2Μδης είπε...

Αν κάνεις "ρατσιστικούς" διαχωρισμούς πρωτευουσιάνοι-μη πρωτευουσιάνοι, βόρειοι-νότιοι κλπ βεβαίως και έχεις άδικο...

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη δεν το θέτω ρατσιστικά απλώς σαν περιοχή προνομιούχων.......
και πάλι συγνώμη
Υ.Σ με προσβάλεις αποκαλώντας με κοζανιτη …δεν είμαι…..

2Μδης είπε...

"...δεν το θέτω ρατσιστικά..."

"...με προσβάλεις αποκαλώντας με κοζανιτη..."

Χωρίς σχόλια...

Ανώνυμος είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!