Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

τικοπιτιπίτα 2!

Η ανακοινωθείσα κακοκαιρία δεν πτόησε τους ραδιοερασιτέχνες να παρακολουθήσουν την εκδήλωση της ΕΕΡ, προχθές, στο αμφιθέατρο του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Το κλίμα άριστο, τα θέματα πολλά, οι δραστηριότητες της περασμένης χρονιάς που παρακολουθήσαμε επίσης πολλές… Χρέος των διοργανωτών, που άφησαν τις δουλειές τους και τις υποχρεώσεις τους για να προετοιμάσουν την εκδήλωση, να την αναδείξουν και στις σελίδες του περιοδικού…
Χαρά μου ήταν, όταν άκουσα ότι την πρώτη θέση fielday στην κατηγορία του πήρε ο σταθμός SZ8L από την Λευκάδα. Δυστυχώς ο Μιχάλης SV3GKE/8 δεν κατάφερε να έρθει για να πάρει το βραβείο εκ μέρους του συλλόγου της Λευκάδας, πράγμα που ιδιαιτέρως με στεναχώρησε. Μιχάλη, αναγκάστηκα να φάω εγώ το κομμάτι της πίτας που σου αναλογούσε, για να κατευνάσω την στεναχώρια μου! Δεν είχε το φλουρί! Θα αναγκαζόμουν να πιω και τα κρασιά που θα έπαιρνες…
Ιδιαίτερη χαρά ήταν που άκουσα αρκετές φορές το διακριτικό της SV2KBS να ανακοινώνεται για να βραβευθεί για συμμετοχές της σε δραστηριότητες που προάγουν τον ελληνικό ραδιοερασιτεχνισμό. Αναγκάστηκα να φάω και το δικό της κομμάτι! (Ωιμέ!)
Τους συνάδελφους που είχαν έρθει από μακριά, φρόντισα να συναντήσω, μιας και ήταν μοναδική ευκαιρία. Είδα αγαπητούς φίλους από την SV2, γνώρισα επιτέλους κι έναν SV3 συνάδελφο, για τον οποίο έχω γράψει, γνώριζα τόσα για τις δραστηριότητες του, μου έχουν μιλήσει τόσοι γι αυτόν, κι όμως…. Εκείνη την στιγμή ήταν σαν να άκουγα για πρώτη φορά το διακριτικό του! Βέρτικο? Μπλακάουτ? ολική διαγραφή? Ύστερα από ώρα, οδηγώντας στα στενά της Κυψέλης, θυμήθηκα: Βρε! Ήταν ο Γιάννης, ο AQR, μα τι χαζός που είμαι;; Βρε Γιάννη, χίλια συγγνώμη! Δεν τόχω ξαναπάθει αλλά δεν ξέρω τι φταίει… λες να ΄φαγα και το δικό σου κομμάτι; (Το αυξημένο σάκχαρο είναι ύπουλο πράγμα… )

Η απορία που μου λύθηκε επίσης, ήταν αυτή: Τι είδους συνάδελφοι είναι αυτοί που επισκέπτονται την σελίδα μου τους τελευταίους μήνες; Ο γιαλός είναι στραβός ή στραβά αρμενίζουμε; Με είχε προβληματίσει το γεγονός, ότι η λάσπη που «έντεχνα» ξεχείλιζε σε κάποιο «ραδιοερασιτεχνικό» χώρο, κάποιος προσπάθησε να την πασαλείψει μέσω των σχολίων, στη δική μου σελίδα … Είδα όμως, ότι μιλάω με αυτούς που συμμετέχουν και προάγουν τη δραστηριότητα μας. Με βγάλατε από ένα μεγάλο δίλημμα. Γιαυτό και βλέπετε καινούρια ανάρτηση…
Γυρίζω στα απολύτως ευχάριστα: Ο GAZ δεν ήρθε, με αποτέλεσμα ο μπουφές να ικανοποιήσει και σε ποσότητα πέραν της ποιότητας του. Ο δε GGW με τον IYB βάλθηκαν να ξεπεράσουν την ικανότητα του απόντα, και κατανάλωσαν απίστευτη ποσότητα εδεσμάτων ακόμα κι εντός του αμφιθεάτρου την ώρα των ομιλιών. Γνωρίζω τουλάχιστον έναν ομιλούντα, ο οποίος κόμπιαζε από την πείνα την ώρα που ήταν στην έδρα, βλέποντας τους παραπάνω συναδέλφους να τρώνε τον άμπακα!
Εξάλλου για το θέμα των βραβείων ανακοινώθηκε (χαμηλόφωνα) ότι του χρόνου θα βραβευθεί ο ΒΚΤ για την απόφαση του να εγκαταλείψει τις συχνότητες και να αφιερωθεί στις διαδικτυακές επικοινωνίες… Ελευθέρωσε ραδιοφάσμα που θα χρειαζόταν πολλά χρόνια για να το αποκτήσουμε με συνέδρια και αγώνα.
Ωστόσο, τα καλύτερα τα έμαθα σήμερα που δημοσιεύω την ανάρτηση. Περιμένω από τους υπεύθυνους να ανακοινώσουν τα ευχάριστα….
Και του χρόνου νάμαστε καλά! TU!

8 σχόλια:

2Μδης είπε...

Εγώ πάντως.... τάφος!

sv8gke είπε...

Αστα αυτά που ξέρεις και ΛΕΓΕ,δεν θα πω τίποτα.

sv8gke είπε...

Γιαυτό λοιπόν χτες με πήρε τηλ ο sv3aqr και με άρχισε στο δούλεμα............και που μου μιλάς Μιχάλη πολύ μου πέφτει και εσύ πρέπει να συναναστρέφεσαι μόνο με σελέμπριτι και όχι με εμάς και κάτι τέτοια μου έλεγε!
Τώρα διαπιστώνω ότι ήταν δάχτυλος 2μδη!!!
Για την ιστορία η συμετοχή στο φίλντεϊ ήταν με το διακριτικό SZ8L και οι operators ήταν οι SV1DPI,SV8BUS,SV8HED,SV3GKE.
Eυτυχώς που δεν άκουσα τον πρόεδρο να πάρω το ts-2000 που έχει και δουλέψαμε το ταπεινό μου ft-897 και προκόψαμε(το έριξα το δηλητηριο πάλι)
73 Μιχάλης

2Μδης είπε...

Μιχάλη σε ευχαριστώ για τη διόρθωση, το διόρθωσα και στην ανάρτηση, καλό που αναφέρονται και τα υπόλοιπα διακριτικά...
Το 2000 λένε ότι αν δεν έχει κοντά ασανσέρ, τρόλεϊ, βραστήρες με χρονοδιακόπτη, ηλεκτρονικό τραμπολίνο κλπ... δουλεύει καλά!

Ανώνυμος είπε...

Μη ζηλεύετε το 2000 (δεν το έχω), έχει και γίγαντα ενίοτε...
Πάνος

SV1EML είπε...

Γιαννη δεν ηρθες σημερα στην Ε.Ε.Ρ και ΕΧΑΣΕΣ!!!
Ειχε μεινει λιγο πιτα(απο αυτη ποy δεν προλαβες), δεν ηρθες και ανελαβε Ο ΣΠΥΡΟΣ για σενα
xaaxxaxaxax
73's

2Μδης είπε...

Ζήσατε μεγάλες στιγμές! Για την πίτα δε στεναχωρήθηκα όσο για άλλα που έχασα...
Που ξέρεις; μπορεί να αυτομαστιγωθεί τελικά ο Βουλγαράκης και να μην το χάσω!

Unknown είπε...

Αχ, βρε Σταμάτη, έπρεπε να του κρατήσεις λίγο , έτσι για το καλό της υπόλοιπης χρονιάς. Γιατί, για την προηγούμενη σίγουρα "μάσησε" αρκετά:)
Γιάννη , πολύ καλή παρουσίαση,
Μπράβο
όπως επίσης και ένα Μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στην ΕΕΡ για την όλη εκδήλωση και όχι μόνο.
Θάνος 73's