Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Es με το τσιγκέλι!

Ψιλο-άνοιγμα Es χθες το απόγευμα, στα 2Μέτρα. Το πρώτο μου για το φετινό καλοκαίρι, στην κατάλληλη στιγμή για να τονώσει το πεσμένο ηθικό.
Από την Αθήνα άκουσα μόνο τον SV1EN να κάνει επαφές, διαπίστωσα ότι ευνοήθηκε -όπως και τις προηγούμενες μέρες- η βόρεια Ελλάδα και η περιφέρεια.
Νωρίς το απόγευμα είχα ακούσει Ρώσους στο 144,290 και ήμουν έτοιμος. Στις 1700Ζ έκανα την πρώτη μου επαφή με Ρωσία στο 144,300 και έκανα QSY 5kHz πιο πάνω. Ένας Τσέχος και δύο Γερμανοί συμπλήρωσαν το χθεσινό μου ημερολόγιο. Ελάχιστες επαφές σε σύγκριση με το περασμένο καλοκαίρι, το καλό ήταν που ο Ρώσος μου έδωσε ένα καινούριο τετράγωνο στα 2000 χλμ απόσταση (LO01), αν και είχε ενισχυτή που παραμόρφωνε χάνοντας την γραμμικότητα του και κάνοντας δυσνόητο τον κάτοχο του. Οι άλλες επαφές ήταν από περιοχές που είχα ξαναμιλήσει...
Πάντως, καμία σχέση με πέρυσι που το σποραδικό άνοιγμα κράταγε ώρες, κάναμε καμιά πενηνταριά Γερμανούς χτυπάγαμε φραπεδιά και γυρνάγαμε κάναμε άλλους πενήντα... (ίσως είναι επειδή έκοψα το φραπέ!!)
Αγαπητή διάδοση, περιμένουμε και καλύτερα!

5 σχόλια:

sv8gke είπε...

Εκανε άλλο ένα Ες πριν 1-2 μέρες και πέρασε MU (Guernsey) τον οποίο έκανε ο Λεωνίδας,εγώ δεν άκουσα τίποτα βέβαια γιατί προς ευρώπη έχω ολόκληρο βουνό μπροστά μου εδώ από το χωριό........την γκαντεμιά μου μέσα!

The one with no shadow είπε...

Φαινεται να περνάει σημερα αλλα μεχρι στιγμης δεν εχω ακουσει τιποτε.

Ανώνυμος είπε...

κεραία έβαλες;

Leo Fiskas είπε...

Μιχαλη ο MU0FAL δυστυχως με σποταρε μονο :-( 73 de SV2DCD

sv8gke είπε...

Αυτό δεν είναι καλό νέο Λεωνίδα,το έχω περάσει και εγώ....δεν πειράζει με την επόμενη,αν τα κάνουμε όλα μαζί θα χαθεί και το ενδιαφέρον.