Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

ΥΤ7W

Dear contesters,

YT7W team will be QRV in July VHF Contest from
Mt. Beljanica - 1350 ASL - KN04UC.

RIG will be:

8 x 5 el + GS35 to OK DL SP
4 x 5 el + GS31 to I IT9 S5
4 x 8 el + 2xGI7 to UR YO
4 x 6 el + 500W to LZ SV TA
Every system haves 0.5 dB NF LNA.

All systems RXing and TXing 24 hours.

QRGs will be:

SSB - 144.196 plus/minus QRM
CW - 144.116 plus/minus QRM

We are expecting a lot of 900 - 1100 km QSOs...


Good luck and meet you in contest  

Nesa YU2M

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΚΕΡΑΙΑ-ΣΚΟΥΠΟΞΥΛΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ;

Ανώνυμος είπε...

Μπα?

sv1gap είπε...

ΕΚΠΕΜΠΕΙ

Γκιώνης είπε...

Αντε μπας και μιλήσουμε και εμεις με κανένα Βασιλιά.

Γκιώνης

Ανώνυμος είπε...

Εγώ έβλεπα τους "Τέσσερις τανκιστές και το σκυλί" στον 902. Τρελό κέφι!

Γκιώνης είπε...

Πριν αρκετά χρόνια έχασα επαφη με το Βασιλια της Ιορδανίας Χουσεϊν με το κράνος πάνω σε άρμα.

Αυτός φώναζε εγω δεν το ακουγα.

Γκιώνης

Ανώνυμος είπε...

18.00: Οι 4 Τανκιστές Και Το Σκυλί(Ε)/902 ΤV: Πολωνική σειρά που κανείς δεν έχει δει, ούτε καν ο Σπύρος Χαλβατζής. Χορηγός της επομπής είναι η ταβέρνα ‘Το Σφυροδρέπανο’ στην Καισαριανή

http://theintvduals.com/2009/03/weekly-disease-16-322-3/

Ανώνυμος είπε...

Σιγά ρε γκιώνη μην έχασες επαφή με τον μακαρίτη το Χουσείν. Για να χάσεις επαφές πρέπει να είσαι ενεργός ραδιοερασιτέχνης. Εσύ όμως είσαι κάλπικος και πουλάς μούρη με τις πλάτες του BJY και του GRN. Άντε πάγενε στο youtube καλύτερα, παλιολέρα.


Το σκυλί είπε...

Εγώ παίζω με τις πλάτες των τεσσάρων τανκιστών.

Γκιώνης είπε...

Εχεις ξαναγραψει για το ενεργός - ανενεργός. Θα ηθελα να σου τονίσω οτι είμαι ενεργητικός και ουχι παθητικός σαν εσενα και τους φιλους σου.

Επισης το "παλιολερα" ειναι έκφραση την οποία χρησιμοποιούσε η γιαγια μου. Αρα εισαι καποιας ηλικίας πριν το εμφραγμα.

Κοψε τα παθητικά προσαρμόσου στην ανέραστη πραγματικότητα σου. Μη σχολιαζεις πράξεις άλλων.Προσπάθησε να δώσεις νόημα στις τελευταίες μερες της ζωής σου.

Θα ήσουν μεγάλος Άνδρας αν ειχες το θαρρος να αυτοκτονήσεις. Αλλα παραμένεις εν ζωή κανοντας το κουτσομπόλη και τη κότα.

Επισης θα σε παρακαλούσα να μην ανακατεύεις άλλους όταν αναφέρεσε στο προσωπό μου. Τοσο ο BJY όσο και ο GRN δε φταίνε για την κατάντια μου.

Οπως και όλοι εμεις που σε διαβάζουμε δε φταίμε για την άθλια πραγματικότητα που βιώνεις.

Λυπαμαι τους ανθρώπους που στην αγνοια τους συναναστρέφονται κοινωνικά μαζί σου.

Γκιώνης

Γκιώνης είπε...

Με το χέρι στη Καρδιά σου λέω οτι στη Κηδεία σου θα έχεις πολύ κόσμο.

Γκιώνης

Γκαζμέντ Καπλάνι είπε...

"Επισης θα σε παρακαλούσα να μην ανακατεύεις άλλους όταν αναφέρεσε στο προσωπό μου. Τοσο ο BJY όσο και ο GRN δε φταίνε για την κατάντια μου."

Ξέρεις τι φταίει για την κατάντια σου, αλλά δεν το κόβεις το ρημάδι...

Ανώνυμος είπε...

Πώς πάν τα γράδα ρε παιδιά;